DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Østerrike vinner med to fall... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fornøyd med at jeg tippa Norge foran Finland. Komigjen Norge! Ingen fall eller Kulhopp nå Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) genialt med gamle OL-sendinger:) Særlig skiskytinga så ut som det holdt høy kvalitet Edit: Noen som vet hvilke Norske som går Marcialonga i morgen? Jeg regner med Alsgaard iallfall? Endret 30. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Sikkert Aukland-brødrene også. Endret 30. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hahaha, hva skjer med Schlierenzauer? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nei si det. Nå kommer vel Østerikerene å bruke dette som et brennende argument mot det nye regelsystemet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Hahaha, hva skjer med Schlierenzauer? Vet ikke, ser ikke på. Skru på NRK, du finner det nok ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gregor faila totalt. Ba om lavere fart enn alle andre og hoppet 169m. Scheie klikket helt og trodde Norge hadde vunnet. Gregor skyldte selvfølgelig på arrangøren som ikke hadde sendt ut prøvehopper etc. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er sjelden jeg koser meg når noen gjør det dårlig i en idrett, men fy faen så deilig å se Sauen lande laaangt opp i bakken. Storkoser meg. Juryen failet og overvurderte Gregor som tydeligvis ikke var i sitt beste slag i dag og jeg KOSER meg at det skjedde. Bare synd Jacobsen rotet med sitt førstehopp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Altså, det var Østerrikerne som ba om at han skulle ha lavere fart selv har jeg forstått. Idiotisk mtp at han har vært "dårlig" i Oberstdorf. Hadde vært moro om han hadde falt fra seieren. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Enda bedre om det hadde blitt 140m eller noe. Hopper lengre i en vanlig bakke! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvordan vet du at det var Østerrikerene som spurte om lavere fart og ikkje juryen? Ingen av NRK's kommentatorer turde å si hverken det ene eller det andre. På en måte virker det rart at Østerikerene skulle reagere så sterkt som de gjorde hvis det var deres beslutning. Men så klart håper jeg at det var dem og ikke juryen som sto bak... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Arne Scheie (The one and only God) sa at Gregor hadde bedt om farten selv tydligvis. Og man så at Pointner snakket i Intercomen ganske heftig rett før Gregor skulle hoppe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Juryen hadde gått ned siden han fikk de ekstrapoengene synes jeg Scheie sa helt på slutten der. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg og hørte han sa det, og det at Pointner snakka heftig i intercomen kan jo ha vært kjefting på juryen fordi de satte ned farten. Menmen. Det kommer vel frem i avisene hva som egentlig hendte etterhvert. Noen som ser skiskytingen? Jeg antar det ikke finnes noen kjente navn der og, så jeg tror jeg står over Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg gidder ikke skiskytingen. Vi får se. Elsker at også østerrikerne får svi på juryen i alle fall. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) hmm herreresultatene på junior-siden lover ikke akkurat godt.... Bra at vi forhåpentligvis har Bjørndalen, Svendsen og Bø i mange år fremover! Og hyggelig å se at det virker som om jentene har et par på gang. edit: Bah! NettTVen datt ut rett før Raich kom til mål. Hvordan gikk det? Endret 31. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skiflyging nå! Sklett med ny PB på 210 og leder! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Herlig av de norske! Og kjekt med Østeriksk smell:) edit: Må jo innrømme at det føles litt rart at fyren med det 3. lengste hoppet bare kom på en 17-18 plass Endret 31. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå