Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sjelden jeg koser meg når noen gjør det dårlig i en idrett, men fy faen så deilig å se Sauen lande laaangt opp i bakken. Storkoser meg. Juryen failet og overvurderte Gregor som tydeligvis ikke var i sitt beste slag i dag og jeg KOSER meg at det skjedde. Bare synd Jacobsen rotet med sitt førstehopp.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det var Østerrikerene som spurte om lavere fart og ikkje juryen? Ingen av NRK's kommentatorer turde å si hverken det ene eller det andre. På en måte virker det rart at Østerikerene skulle reagere så sterkt som de gjorde hvis det var deres beslutning. Men så klart håper jeg at det var dem og ikke juryen som sto bak...

Lenke til kommentar

Jeg og hørte han sa det, og det at Pointner snakka heftig i intercomen kan jo ha vært kjefting på juryen fordi de satte ned farten. Menmen. Det kommer vel frem i avisene hva som egentlig hendte etterhvert.

Noen som ser skiskytingen? Jeg antar det ikke finnes noen kjente navn der og, så jeg tror jeg står over

Lenke til kommentar

hmm herreresultatene på junior-siden lover ikke akkurat godt.... Bra at vi forhåpentligvis har Bjørndalen, Svendsen og Bø i mange år fremover! Og hyggelig å se at det virker som om jentene har et par på gang.

edit: Bah! NettTVen datt ut rett før Raich kom til mål. Hvordan gikk det?

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...