DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 199m, men med latterlig lav avsats. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lover godt for laghoppinga i morgen når Remen Evensen nesten setter ny bakkerekord. I tillegg hopper Jacobsen veldig bra. Håper Hilde og Romøren kommer seg ned mot 215 i morgen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lover virkelig godt ja! Ellers tok Christian Wendel et overlegent gull på normaldistansen i junior-VM i dag. Gudmund Storlien ble nummer tre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Pga sterke resultater i kvaliken i dag. Nordmennene var jo langt foran alle andre, vurderer jeg sterkt å legge inn en bong på Norge som vinner av laghoppen i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Men vi hadde greit mye bedre avsats og. Pluss at sauen ikke hoppet i dag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Østerrike vinner nok laghoppingen. Sats heller på de, så vinner du noen få slanter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Oddsen er jo sikkert 1.07 ellernoe sånt på Østerrike. Da er det bedre å få høyere odds på Norge. Hvis Østerrike stiller med følgende lag: Gregor Kofler Koch Zauner Både Koch og Kofler har driti seg ut i lagkonkurranser før, Zauner har aldri hoppet det og merker kanskje presset? riktignok er han en ekstremt god hopper da. Trengte 2 skiflygningshopp for å komme over 200m. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hvor er Loitzl, Morgenstern, osv? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Morgenstern skal ikke være med tydligvis, han er jo ingen flyger. Loitzl tror jeg blir vraka til fordel for Zauner. Loitzl er jo heller ingen typisk flyger sånn sett. Mer stilhopper. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Morgenstern har jo en andreplass i skiflygnings-VM, om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Morgi tok en pause etter Sapporo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg setter penger på at Norge slår Finland i laghopping i morgen. Finland har ikke så sterkt lag med Matti Hautameaki og Harri Olli som de sterkeste kortene, samt Ahonen. Ahonen har vært i dårlig form og hoppet ca. 190 i kvaliken i dag. Vi vet at Olli har bakkerekord i Oberstdorf, men han er blant de aller mest ustabile i sirkuset. Kalle Keituri er heller ingen sterk skiflyger og er god for 200 under gode forhold. Matti Hautameaki har vært i miserabel form i år, men viser at han er sterk i Oberstdorf med hopp på 209 og 212 i dag. Endret 29. januar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg skal tippe at Norge vinner. Når er det i morgen forresten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Så det eneste som går i morgen er hopp? Og muligens alpint? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Alpint, hopp og junior-skiskytings vm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kjetil Jansrud leder etter 1. omgang i slalåmen. Det skjer jo selvfølgelig når jeg ikke ser på. Kanskje jeg ikke skal se på 2. omgang heller da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kjetil Jansrud leder etter 1. omgang i slalåmen. Det skjer jo selvfølgelig når jeg ikke ser på. Kanskje jeg ikke skal se på 2. omgang heller da. Nei. Ikke gjør det, da taper han jo bare... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg så jo på halve førsteomgangen og hele andreomgangen i går da. Skal vel nevnes at jeg ikke så Aksel i førsteomgangen, men bare i andreomgangen hvor han kjørte dårlig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 SERR?!?! Han kan jo bli medaljehåp! *løpe til tv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå