Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er toppen av isfjellet. Det kommer helt garantert flere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvem andre vil at alle russerne testes før de sendes til Vancouver? På den måten slipper vi fiasko i mesterskapet. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg vil at alle utøvere fra alle land skal testes. Og hvis jeg ikke tar feil er dette også praksisen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Er det noen norske som har blitt tatt i doping de siste årene? Om vi ser bort i fra han hestefyren som hadde dopa hesten. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er det noen norske som har blitt tatt i doping de siste årene? Om vi ser bort i fra han hestefyren som hadde dopa hesten. En vekstløfter og en i bryting for noen år tilbake, men ikke noe som verdt å bli flau av. Husker Ine Wigernes i langrenn ble tatt for koffein (lol), men hadde visst nok bare drukket veldig mange kopper kaffe. Hvilke prestasjonsfremmede midler koffein har på lengre enn én times sikt kan man jo spørre seg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Anita Valen ble og tatt for koffein. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja det summer vel opp det hele. Anita Valen og var involvert i det koffein"skandele"greiene. Grimseth (vektløfteren) fikk jo i ettertid erstatning fra produsenten som hadde solgt ham kosttilskuddet, så det viser vel at Grimseth selv var totalt uvitende til hva han hadde fått i seg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja det husker eg, men hun hadde jo drukket jævlig mye kaffi + x antall koffeintabletter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Suppe hele greia. Kjedelig med Grimseth dog. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 var ikke hele poenget at hun IKKE hadde tatt koffeintabletter? Det er vel det som er ulovlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vel... Med forbehold om at eg husker feil, koffeininnholdet i kroppen hennes tilsa at hun isåfall hadde drukket 147 kopper kaffi... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hmm Det hørtes jo ganske dødelig ut... Jeg går på veggene hvis jeg drikker mer enn 5-6 kopper i løpet av kort tid. Fant iallfall en sak som sa at hun hadde testet på 14.5 microgram per mml, mens øvre tillatte grense er 12. Har jo ingen aning om hvor mange kopper kaffe det evt skulle tilsi. http://nrksport.no/1.1152471 Kom forresten på en annen sak når vi er inne på dopingsaker i grenseland. Ndure var vel involvert i noe hasjgreier? Men ble frikjent fordi det var passiv røyking. Men vi kan vel iallfall fastslå at ingen norske vintersportsutøvere har blitt tatt for EPO eller andre sterke saker. By the way. Hvis hasj er ulovlig, hvordan kan de ha Snowboard som egen gren da? Eller har de dispensasjon? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Var jo masse styr første året Snowboard i diverse versjoner skulle til OL.... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Synd Dordi ikke stilte! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha Sexy curlingspillere! Dumt Dordi ikke var der, ja! Hun er så deilig!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kan de ikke spille sånn og? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Spille naken? Med dordi på banen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Norge er ikke med i OL, så det slipper vi. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Takk for det. Da kan de gjøre så de vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå