Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk Risk i familien Nortug.....

HAHAHAHAHA :lol:

Ser det for meg. :!:

Jeg lever i en sånn familie! Her er vinnerviljen alt som teller, til og med til den graden at et brilliant stykke utført juks blir sett på med en slags respekt (jukser man på "feil" måte får man høre det ;) ) Og hva er vel egentlig juks? Mer enn en gang har folk gått gråtende fra bordet, eller terninger/kort/brikker har blitt slengt rundt om kring i villt sinne. AAahh those good old days ;)

Det er egentlig ganske irriterende når jeg drar ut i verden og spiller med "normale" mennesker og plutselig må gire helt om og "ta hensyn" og late som at "det viktigste er å delta" :p

Er det forresten noen som vet om det finnes noe form for verdenscup i helgen? Eller går det bare i juniour-VM /OL-forberedelser /nasjonale mesterskap?

Lenke til kommentar

Joda sant nok det. Det kan vel hende at de innså at det å sende henne til OL ville bety sikker skandale. Hvis de klarer å dempe det hele ned under "overvektig" håper de vel å få kunne bruke henne neste sesong igjen, istedenfor en 2 års utestengelse som fort kunne blitt slutten på karrieren (med tanke på alderen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...