bruno99 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) VM gull til Northug Noe sier meg at vi har mye å glede oss fra også fra denne Northugen. Han slår jo Petter på de fleste konkurranser og fysiske tester de har seg imellom, så kanskje er det enda mer utholdenhetskapasitet i den yngre utgaven. Endret 25. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Lol, finnes det en lillebror Northug også? Jeg klager ikke, jo flere jo bedre. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lol, finnes det en lillebror Northug også? to Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Tre Northuger på pallen i Sotsji-OL da. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Stakkars svensker. De har vel snart flyttet hit hele gjengen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er han samme typen som Petter? Blir to kandidater til sisteetappen på stafett om noen år, da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, lik Petter visstnok. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Thomas er ikke i nærheten av den mentale "arrogansen" Petter har. God utøver for all del. Men, mangler mye på den mentale tøffheten. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Alle trenger ikke ha samme primadonnaegenskapene som Petter har.. For en familie DET hadde vært.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det tror jeg ikke hadde fungert. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ville nok ikke blitt inngiftet i en slik familie nei :F DJ _O_, din frekke tøs <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tror ikke du hadde fått mye å si da nei. :F Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hadde hvertfall tapt. I ALT. Tenk Risk i familien Nortug..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tenk Risk i familien Nortug..... HAHAHAHAHA Ser det for meg. :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Tenk Risk i familien Nortug..... HAHAHAHAHA Ser det for meg. :!: Jeg lever i en sånn familie! Her er vinnerviljen alt som teller, til og med til den graden at et brilliant stykke utført juks blir sett på med en slags respekt (jukser man på "feil" måte får man høre det ) Og hva er vel egentlig juks? Mer enn en gang har folk gått gråtende fra bordet, eller terninger/kort/brikker har blitt slengt rundt om kring i villt sinne. AAahh those good old days Det er egentlig ganske irriterende når jeg drar ut i verden og spiller med "normale" mennesker og plutselig må gire helt om og "ta hensyn" og late som at "det viktigste er å delta" Er det forresten noen som vet om det finnes noe form for verdenscup i helgen? Eller går det bare i juniour-VM /OL-forberedelser /nasjonale mesterskap? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Dette er i alle fall juks! Vi har hørt dette før!!! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jaja... Det kunne vært verre. De kunne ha prøvd å cover it up og sendt henne likevel. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Overvektig? Hadde lederne iallefall tatt avstand fra svineriet selv.. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Joda sant nok det. Det kan vel hende at de innså at det å sende henne til OL ville bety sikker skandale. Hvis de klarer å dempe det hele ned under "overvektig" håper de vel å få kunne bruke henne neste sesong igjen, istedenfor en 2 års utestengelse som fort kunne blitt slutten på karrieren (med tanke på alderen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå