DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er nok på TV2 ja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Østerrike blir farlig i staffett på herresiden i skiskyting. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Og Latias, ut? DU? Faktisk, så er jeg ute ganske ofte. Grunnen til at jeg har masse poster, er at jeg poster mye hver gang jeg er på. Poster som regel i intervaller. 10-15 poster i løpet av kort tid, deretter pause på et par timer. Når jeg er tilbake, så er det nye 10-15 innlegg. Eneste unntak er vel når det er vintersport/fotball hele dagen, da har jeg en tendens til å sitte foran TV'en/PC'en i en del tid. Sikkert vanskelig å skjønne ettersom jeg har så mange poster, men det er i hvert fall slik det går. Ja, men Latias kan jo se det.. Så klart, jeg er synsk. Sikkert Latias.. Han er jo "ute" og kan ikke spørre oss.. Bryr meg lite om NM egentlig. Driter i om Northug går for Oslo eller Finnmark, så lenge han går for Norge i OL. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Neste Helg. Junior-VM! Yaaaiii! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Junior-VM begynner da i morgen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ut? Som logge ut fra forumet eller? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Ut? Som logge ut fra forumet eller? :!: Nei, det er altfor mye. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Østerrike blir farlig i staffett på herresiden i skiskyting. Det har de jo vært en stund. Vant vel stafettcupen i fjor og har ledet den til tider i år? Kan fort bli farlige individuelt og. Eder har jo vært en veldig god skytter, så under tunge forhold (hvor de andre skyter treigt/bom) kan han fort slå til. Landertinger er suveren i sporet, så hvis skytinga for en gangs skyld sitter, tror jeg nermest ingen kan slå ham. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Junior-VM begynner da i morgen? Skiskytingens junior-VM neste helg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Junior-VM begynner da i morgen? Skiskytingens junior-VM neste helg... Si det da! Junior-VM i langrenn begynner i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som fikk med seg Sportsrevyen i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Neh, første gang på lenge også. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som fikk med seg Sportsrevyen i dag? Ja, var konge. Rafa, kuppern, Joner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Mye om Rafael Poiree osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Saken om poiree var velig interressant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Hva skjer med han? Tilstanden er alvorlig, men stabil? Hørt det før altså... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Han er utenfor fare for lenge siden. Var 1mm fra å bli lam, men er oppe og går og trener. Gått ned 10 kg. Syk ulykke igrunn. Veldig bra sagt: "Folk har kommet til meg og sagt at eg tok ingen spesielle sjanser når eg kjørte ned den bakken. Men eg har tenkt i ettertid at eg mener eg burde tenkt meg om to ganger før eg kjørte ned." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva skjedde egentlig? Bare høre han fikk en firhjuling over seg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hva skjedde egentlig? Bare høre han fikk en firhjuling over seg. Ble påkjørt vel..... ? :!: Endret 24. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Han falt ned av et biltak....... Veltet med en ATV ja og fikk ATV'en over seg. 300 KG på ryggen. Skulle kjøre ned en bakke når hjulene låste seg eller noe på snøen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå