Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nais hvitskrift DJ!

Kveruleringen øker vel i takt med manglende underholdning på TVen ;)

Noen som har satt seg inn i stafett-greiene? NM i sprint var forsåvidt rimelig interessant fordi det var så mange kjente navn der (var jo nesten som en verdenscup i sprint når Norge er på topp;) ) men stafett virker så... random.

Lenke til kommentar
Tror det må være noe galt med synet mitt, ser seriøst ikke den hvite skriften med mindre jeg markerer...

Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig. Denne var sånn at jeg leste posten og skulle til å svare, men plutselig tenkte "hmm... det var noe fishy her", gikk tilbake og så den hvite skriften (og den var fortsatt vanskelig å lese selv da jeg var klar over den). Jotun's forrige, derimot, lyste hvitskrift lang vei.

Lenke til kommentar
Ja, men Latias kan jo se det..

Han har mørkt skin.

Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig. Denne var sånn at jeg leste posten og skulle til å svare, men plutselig tenkte "hmm... det var noe fishy her", gikk tilbake og så den hvite skriften (og den var fortsatt vanskelig å lese selv da jeg var klar over den). Jotun's forrige, derimot, lyste hvitskrift lang vei.

Det vil si at jeg egentlig er bedre enn Jotun med hvit skrift? :D

Lenke til kommentar
Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig.
Eller, det kan ha noko med kva skin du bruker. T.d. i Diskusjon.no-skinet er det forskjellig bakgrunnsfarge på innlegga, det veksler mellom ein litt lysare og ein litt mørkare farge. Kvit skrift vil sikkert vere enklare å sjå i dei innlegga som har den litt mørkare fargen.
Lenke til kommentar
Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig.
Eller, det kan ha noko med kva skin du bruker. T.d. i Diskusjon.no-skinet er det forskjellig bakgrunnsfarge på innlegga, det veksler mellom ein litt lysare og ein litt mørkare farge. Kvit skrift vil sikkert vere enklare å sjå i dei innlegga som har den litt mørkare fargen.

Ah! Det er selvfølgelig årsaken ja.

Det gjelder altså å finne en skriftfarge som blender inn totalt med omgivelsene... Hmmm

Lenke til kommentar
Håper det ikke er noen herfra som sender inn disse dumme spørsmålene til kommentatorene...

"Hvilket lag går Petter Northug på idag?"

er det så dumt spørsmål da? Jeg har iallfall ingen peiling på hvordan disse NM-lagene henger sammen. Eller er det det at han ikke stiller du sikter til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...