Torstein Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 KVINNE-skiskyting................................ Men herlig av Flatland Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det var da faen til kverulering da!!! Jeg liker dere likevel. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 nais hvitskrift DJ! Kveruleringen øker vel i takt med manglende underholdning på TVen Noen som har satt seg inn i stafett-greiene? NM i sprint var forsåvidt rimelig interessant fordi det var så mange kjente navn der (var jo nesten som en verdenscup i sprint når Norge er på topp;) ) men stafett virker så... random. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror det må være noe galt med synet mitt, ser seriøst ikke den hvite skriften med mindre jeg markerer... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror det må være noe galt med synet mitt, ser seriøst ikke den hvite skriften med mindre jeg markerer... Det er derfor vi skriver med hvit. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, men Latias kan jo se det.. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror det må være noe galt med synet mitt, ser seriøst ikke den hvite skriften med mindre jeg markerer... Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig. Denne var sånn at jeg leste posten og skulle til å svare, men plutselig tenkte "hmm... det var noe fishy her", gikk tilbake og så den hvite skriften (og den var fortsatt vanskelig å lese selv da jeg var klar over den). Jotun's forrige, derimot, lyste hvitskrift lang vei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, men Latias kan jo se det.. Han har mørkt skin. Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig. Denne var sånn at jeg leste posten og skulle til å svare, men plutselig tenkte "hmm... det var noe fishy her", gikk tilbake og så den hvite skriften (og den var fortsatt vanskelig å lese selv da jeg var klar over den). Jotun's forrige, derimot, lyste hvitskrift lang vei. Det vil si at jeg egentlig er bedre enn Jotun med hvit skrift? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Egentlig ikke. Gangen før det så jeg ikke Jotun sin hvitskrift i det hele tatt:P Virker som om øynene mine har skiftende dagsform eller noe For å være litt on-topic: Spennende stafett! Eller .no Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan ikke lese den hvite skriften jeg heller. Tulla! Leser den lett jeg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig.Eller, det kan ha noko med kva skin du bruker. T.d. i Diskusjon.no-skinet er det forskjellig bakgrunnsfarge på innlegga, det veksler mellom ein litt lysare og ein litt mørkare farge. Kvit skrift vil sikkert vere enklare å sjå i dei innlegga som har den litt mørkare fargen. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper det ikke er noen herfra som sender inn disse dumme spørsmålene til kommentatorene... "Hvilket lag går Petter Northug på idag?" Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Synet mitt er iallfall rart det og, for noen ganger ser jeg den veldig lett, mens andre ganger er den nermest usynlig.Eller, det kan ha noko med kva skin du bruker. T.d. i Diskusjon.no-skinet er det forskjellig bakgrunnsfarge på innlegga, det veksler mellom ein litt lysare og ein litt mørkare farge. Kvit skrift vil sikkert vere enklare å sjå i dei innlegga som har den litt mørkare fargen. Ah! Det er selvfølgelig årsaken ja. Det gjelder altså å finne en skriftfarge som blender inn totalt med omgivelsene... Hmmm Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper det ikke er noen herfra som sender inn disse dumme spørsmålene til kommentatorene... "Hvilket lag går Petter Northug på idag?" er det så dumt spørsmål da? Jeg har iallfall ingen peiling på hvordan disse NM-lagene henger sammen. Eller er det det at han ikke stiller du sikter til? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Håper det ikke er noen herfra som sender inn disse dumme spørsmålene til kommentatorene... "Hvilket lag går Petter Northug på idag?" :( Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 nå er jeg totalt forvirra... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sikkert Latias.. Han er jo "ute" og kan ikke spørre oss.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Går petter? Usikker. Tror jeg skal sende 5 sms om det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, nummer? Kanal? tv2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå