Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 God morgen. Hva har skjedd så langt i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 God morgen. Hva har skjedd så langt i dag? For å være helt ærlig, har ikke peiling. Stikker ut nå, så har ikke tenkt å finne det ut med det første heller. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 "stikker ut?" hva er det for slags holdning? Vi må holde sammen i sofalivet! "ut" er jo nærmest synonymt med trening. Hva blir det neste? "jeg skal gå NM i dag så jeg har ikke tid til å se på?" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det skjer vel nesten ikke en dritt i dag. Er vel skiskyting jaktstart i dag, men er jo ikke så mange med der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 "stikker ut?" hva er det for slags holdning? Vi må holde sammen i sofalivet! "ut" er jo nærmest synonymt med trening. Hva blir det neste? "jeg skal gå NM i dag så jeg har ikke tid til å se på?" Holde sammen? Jeg sitter jo alene i tråden uansett! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det skjer vel nesten ikke en dritt i dag. Er vel skiskyting jaktstart i dag, men er jo ikke så mange med der. Hmm sant nok. Det var vel en grunn til at jeg ikke hadde vekkeklokka på i dag. "stikker ut?" hva er det for slags holdning? Vi må holde sammen i sofalivet! "ut" er jo nærmest synonymt med trening. Hva blir det neste? "jeg skal gå NM i dag så jeg har ikke tid til å se på?" Holde sammen? Jeg sitter jo alene i tråden uansett! pøh! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvem er det som går jaktstarten for menn? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 er det forresten noen som vet om det finnes et pizzadiskusjonstopic eller noe? jeg tenkte å bestille pizza i dag.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Berger, Gjedrem og Andresen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Andresen er den eneste som har en reell sjanse. Begynner på en 8. plass var det vel? 336-38 sekund bak ledende Peiffer. Berger på 57. plass kan vel plutselig overraske og gå seg opp i topp ti, men det stopper nok der. Gjedrem er vel ikke sterk nok verken på standplass eller i løypa. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 glemte damene! der har man vel Tora som starter langt bak og Flatland som er nesten helt der fremme. mulig at der er noen andre og med, men jeg husker ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 er det forresten noen som vet om det finnes et pizzadiskusjonstopic eller noe? jeg tenkte å bestille pizza i dag.. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=333 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ikke gjør det, Asmond!!! ikke ha NOEN andre innlegg enn i vintersport Og Latias, ut? DU? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hahaha :!: KOM IGJEN FLATLAND!! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 "Hun er 9 sekund bak Neuner. Det er vel for mye" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Herlig av Flatland. Plutselig er hun Norges medaljehåp i OL. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ikke gjør det, Asmond!!! ikke ha NOEN andre innlegg enn i vintersport Hmm.. ok da. Siden du spurte så pent Herlig av Flatland. Plutselig er hun Norges medaljehåp i OL. Får vel inderlig håpe at hun ikke er Norges eneste medaljehåp i OL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 I skiskyting da din fjott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå