Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Aaaaah. Takk Dj. Der lærte eg og noe nytt. Journalishøgskulen har gjort underverker på deg. Kan så mye om media. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Aaaaah. Takk Dj. Der lærte eg og noe nytt. Journalishøgskulen har gjort underverker på deg. Kan så mye om media. Jeg vet. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Aaaaah. Takk Dj. Der lærte eg og noe nytt. Journalishøgskulen har gjort underverker på deg. Kan så mye om media. oy jeg var først! Skal vel innrømme at DJ's forklaring var litt mer pedagogisk, men det er ikke den som går penest på ski som vinner et renn, det er den som går først i mål! hvis ikke det er intervallstart da;) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Når Thomas gikk var det den som gikk penest som vant. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Argh. NRK har blitt så kjipe med å kutte sendingene på nett i det siste:( Før kunne man som regel se programmene de sendte etterpå i flere timer. Nå blir det svart med en gang sporten er over Nå var 90% av hva enn som gikk etterpå bare tull som jeg ikke så på uansett, og de resterende 10% ble som regel lagt ut på nettven i etterkant, men.... Det er ikke det som er poenget! Når Thomas gikk var det den som gikk penest som vant. oioi. Nå viser du frem nye sider av deg selv her edit: Blæh! stryk den siste kommentaren der. Leste feil i farten. Trodde det sto "Den som var penest som vant" Endret 23. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Etter at Alsgård begynte å gå senior renn gikk vi fra å bare bruke dæhlie til å bare bruke thomas alsgård som eksempler når vi skulle se video av hvordan vi skulle gå på ski. Han var helt vilt teknisk den mannen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 oy jeg var først! Dårlig forklaring, jeg vant! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Flere som skal få med seg EM i kunstløp? Blir så spennende å følge med på det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bedre enn hopp hvertfall... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Flere som skal få med seg EM i kunstløp? Blir så spennende å følge med på det! Jeg ser heller negler gro og maling tørke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Flere som skal få med seg EM i kunstløp? Blir så spennende å følge med på det! Jeg ser heller negler gro og maling tørke også kalt skihopp anno 09/10 sesongen. Her er me veldig enige. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Makan til innstilling da, McDonald's! Ser heller maling tørke? Du sier ikke sånt om kunstløp! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg så faktisk ca. 5min på kunstløp i dag. Skjønte ingenting. Plutselig sa kommentator "Oi oi stor feil" og jeg la ikke merke til det engang. Når kommentator sa "FANTASTISK!!!!" så jeg ingen forskjell fra det hun gjorde når det var feil... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bare fordi nordmennene ikke gjør det bra i kunstløpt, så sier du det er kjedelig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Nei, jeg forsto ingenting. I tillegg appelerer ikke sporten til meg. Jeg liker heller sporter som handler om lengst, høyest, raskest etc enn de estetiske sportene som dommere har full kontroll over. Endret 23. januar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 For å være helt ærlig, ser ikke hvorfor "sporten" kalles for kunstløp. Fristilkjøring burde omdøpes til kunstski, bare fordi de gjør none triks der... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg fikk bare litt dejavu fra en sak tidligere idag. Greit det var å sette det på spissen, men poenget er likt. Dommerene/juryen kontrollerer et hopprenn like mye som dommerene i kunstløp. End of story, god natt. Opp om 8 timer til 5 timer på sykkelsetet. Gotta love it. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Artig å se på NRK nå. Fra OL i 1952. Fy faen så elendige løyper og stil osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Flere som så Nordigarden på TV i stad? Morsom fyr, hadde en limrick til det norske laget, og ga Skinstad ett eller annet som skulle gi dem lykke i OL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå