Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Topp ti er nok sikret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Treig i sporet er han og. EDIT: Fantastisk hvordan de alltid jinxer de som skyter med å si at de skyter bra. Endret 23. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja du sier noe der:) (om jinxinga altså) Treig og treig... Han hadde 4. beste rundetid på førsterunden, 20. beste på andrerunden (11. beste hvis man ser bort fra strafferunden) og 15. beste på sisterunden. Berger, til sammenligning hadde 40. beste på førsterunden (20. beste hvis man ser bort fra strafferunden), 86. beste på andrerunden (10. beste hvis man ser bort fra strafferundene) og 18. beste på sisterunden. Berger greide forøvrig akkurat å redde en plass på jaktstarten med en 57. plass Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Andresen har gått mye fortere før... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hopp er blitt en av de kjedeligste sportene i vinter. Finnes det noen andre sporter hvor en nasjon dominerer så mye? Både blandt utøvere, ledelse og jury? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Skulle til å si det samme. det er ikke kjekt lenger.... Det hadde jo vært klassisk om de må starte rennet på nytt nå! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fantomhopp av både Gregor og Ammann. Regner med langt lavere fart i neste omgang og hopp på 110... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Fantomhopp av både Gregor og Ammann. Regner med langt lavere fart i neste omgang og hopp på 110... Dessverre har det vært tilfellet i hvert eneste renn denne sesongen. Jeg har offisielt begynt å streike hopprennene, med mindre det er i OL/Norge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er det hopprenn nå? Ja, jeg vet det er det, men det er bare for å illustrere at jeg ikke gidder å følge med på det noe særlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 United-kamp>hopprenn anyday. Faktisk, hvilken som helst drittkamp i TL foran hopprenn atm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 United-kamp>hopprenn anyday. Faktisk, hvilken som helst drittkamp i TL foran hopprenn atm. Heller gresk 3. divisjon enn hopprenn... (Inspirert av Pondus ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er det hopprenn nå? Ja, jeg vet det er det, men det er bare for å illustrere at jeg ikke gidder å følge med på det noe særlig. Hvit skrift min venn. Hvit skrift.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Teit av dere å boikotte kun fordi de norske ikke gjør det bra. Juryen sin hovedprioritet er å ta utøvernes helse og sikkerhet på alvor. Dere mener at juryen favoriserer østerrikerne? Hvordan gjør de det? Det er da lik fart for alle (unntatt vinden selvfølgelig). Østerrikerne hopper rett og slett bedre enn alle andre. F.eks nå har de 4/6 beste etter første omgang. Jeg kan være enig i at juryen har ødelagt et par renn i år med å sette for lav fart, men det er jo vanskelig å sette farten når Amman og Schlierenzauer er i en egen klasse for seg. De hopper jo 20m lenger enn de som er "på det jevne". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Dommeren da???? Ser jo Drogba alvorlig ut. HATER Å SKRIVE I FEIL TRÅD!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Dommer? I hopp heter det jury, ikke dommer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Dommeren da???? Ser jo Drogba alvorlig ut. HATER Å SKRIVE I FEIL TRÅD!!!!!!!!!!!! HAHAHAHA Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Teit av dere å boikotte kun fordi de norske ikke gjør det bra. Eg boikotter fordi det er dritkjedelig å se på! Og fordi det er United kamp nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Boikotter fordi det er visste østerriske ledere som ødelegger sporten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Boikotter fordi det er visste østerriske ledere som ødelegger sporten. Ødelegger fordi de er gode? Da bør jo alle andre land enn Norge boikotte f.eks klassisk sprint på herresiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Men det blir kjedelig når det alltid skal tilrettelegges slik at østerrikerne har det på den måten de er best på. Lav fart f.eks. Men helt klart, de er best. Men er dritkjedelig å se på, fordi det hoppes generelt dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå