DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Etter jeg kan huske så jeg det bare midt i der. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kjipt at bare det ene sporet er brukbart. Det ødelegger hele spenningen. Man burde sperre det sporet så alle må ta "dårlige" spor Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De norske er med på skiskytingen i dag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Old news, fant det ut i går. Mitt tips: 1. Magdalena 2. Kati 3. Tora Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Du kunne sagt det i går da! 1. Berger 2. Flatland 3. Jönsson Forresten, dere som klager på Herwig Carlsens limricks. Det er ikke han som skriver dem. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hadde det vært han som skrev dem hadde jeg vært mektig imponert! Jeg antok at det var folk rundt i Norge som sendte dem inn jeg. Iallfall mesteparten av dem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er en fyr (utlending faktisk) som skriver dem. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Åh. Imponerendes av han i så fall! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes de har dabbet litt av. Litt rare rim til tider. Bra start av Flatland! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Og HERLIG skyting av Flatland! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes de har dabbet litt av. Litt rare rim til tider. Bra start av Flatland! Joda, jeg tenker mer på selve mengden. Det å ha oppfinnsomheten til å spytte ut så mange forskjellige rim. JEg sliter sterkt med å lage et eneste halvgodt limerick. Tenk å lage flere i uka uten å bruke de samme rimene om igjen. Ikke rart at de er av varierende kvalitet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Følg med litt mer i timen, folkens. Nordigarden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er sant. Flatland bommet nå og. Følg med litt mer i timen, folkens. Nordigarden Nordigarden var det nicket hans var ja. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva var greia med Tora? Falt hun eller noe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hun falt ja, pluss at hun sugde. EDIT: Hahaha. Digger når de prater om den flua. :!: Endret 22. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Flua? Hva nå jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hørte ikke du de kommenterte? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Eg hadde ikke tid til det. Takk. Fikk ikke opp NRK sitt program og så måtte eg springe. Så var flott du kunne lage link Pappa. Det hadde du ikke tid til nei, men du hadde faktisk tid til å se spørre og vente på svar! Tror du eg satt og ventet på svar? NEI. IDIOT!Eg meine det ikke vet du vennen Eg gikk og gjorde alle andre ting og når Gud over her klarte å skrive hva som var på programmet så var det lynkjapt å sjekke og eg skreiv svar og stakk. Enklere kan det ikke gjøres. For eg spurte ikke i tråden KUN for å påpeike at det ikke stod i første posten vel???????? Faderullan for en gjeng her inne.... Veldig bra av AKF i dag! Endret 22. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hvitskriftsalarm! edit: Jeg gjorde så mye annet samtidig, så jeg fikk ikke med meg alt de sa. Se youtube-video og lese avisartikkel samtidig som man prøver å høre på kommentatorene er ikke alltid så lett Endret 22. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det var en flue inni studio som de slo etter. Måtte kommentere det hele tiden. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå