Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marit knuste de andre på jentenes løp.

Petter vant 15 sek foran Hafsås på herrenes løp.

Skiskytingen var det en norsk med som ble nr 30 eller noe.

Du hadde post nr 11111, Latias. :D

Er jo ikke mange dagene siden vi runda 10000 jo. Det går fort unna!

Like greit at jeg prioriterte forelesning foran skiskyting skjønner jeg. (gikk glipp av de ti første minuttene for å få med meg avslutningen til Hafsås ;) )

Lenke til kommentar

Seriøst????????????????

Hvorfor skjer slike idiotiske ting KUN DEG?

Nå skal Andresen til Anterselva for å gå verdenscup i skiskyting til helga. Uansett hva han gjør der kommer han ikke til OL, men han vil gjerne bevise at han duger.

Eg håper virkelig han driter så hardt på draget at hemoridene tyter ut ørene på han. Unner han ingenting nå, og skulle han gjøre det bra så blir maset rundt Northug barnetv i forhold til sutringen til Andresen.

Lenke til kommentar
Hahaha. Det var faktisk under minuttet, så du hadde tapt om du hadde bommet en gang.

Sikret det inn. Hadde hatt masse å spa på med på siste runden. Så det får vi faktisk aldri vite.

Men du sier under minuttet? Hva baserer du det på? Fordi eg skrev nemlig to innlegg i det innlegget, så det er tiden til det siste som står i posten. Tiden til innlegget med linken er faktisk nesten 1 minutt bedre. Så... Tid for hoderegning igjen Dj :)

Lenke til kommentar
Du slo meg med minuttet, Jotun. :(

Ja, eg kunne tillatt meg en bom på stående.

Den lo jeg faktisk høyt av:)

Leser forøvrig på VG at svertekampanjen mot Koss tas til nye høyder. En ting skal skøytegutta ha. Vi får kanskje ikke medalje av dem, men de vet å underholde et skandalesugent publikum!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...