Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Der snappet både BA og BT opp NM bronsen til Vossingen. Tilfeldigvis 40 minutt etter at eg sendte mail og tipset de BA takket faktisk for tipset og. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hahahaha. Sorry at jeg ler, men det er faen meg elendig journalistikk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 De var trege ja. Og når eg leser at de har hatt Sjur Røthe og Chris Jespersen litt under lupen tidligere, så sier det litt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg blir skuffet av sånt arbeid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hva skjer? Kan noen oppsummere dagen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Marit knuste de andre på jentenes løp. Petter vant 15 sek foran Hafsås på herrenes løp. Skiskytingen var det en norsk med som ble nr 30 eller noe. Du hadde post nr 11111, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Så klart, jeg er kul. NM er kjedelig. Kan vedde på at lag fra Oslo vinner en av stafettene. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Marit knuste de andre på jentenes løp.Petter vant 15 sek foran Hafsås på herrenes løp. Skiskytingen var det en norsk med som ble nr 30 eller noe. Du hadde post nr 11111, Latias. Er jo ikke mange dagene siden vi runda 10000 jo. Det går fort unna! Like greit at jeg prioriterte forelesning foran skiskyting skjønner jeg. (gikk glipp av de ti første minuttene for å få med meg avslutningen til Hafsås ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Er jo ikke mange dagene siden vi runda 10000 jo. Det går fort unna! Pøh, vi var på 8k i april. Det går altfor sakte! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Seriøst???????????????? Hvorfor skjer slike idiotiske ting KUN DEG? Nå skal Andresen til Anterselva for å gå verdenscup i skiskyting til helga. Uansett hva han gjør der kommer han ikke til OL, men han vil gjerne bevise at han duger. Eg håper virkelig han driter så hardt på draget at hemoridene tyter ut ørene på han. Unner han ingenting nå, og skulle han gjøre det bra så blir maset rundt Northug barnetv i forhold til sutringen til Andresen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Du slo meg med minuttet, Jotun. Uansett flaut at han skal komme med en haug av unnskyldninger. Endret 21. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du slo meg med minuttet, Jotun. Ja, eg kunne tillatt meg en bom på stående. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hahaha. Det var faktisk under minuttet, så du hadde tapt om du hadde bommet en gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hahaha. Det var faktisk under minuttet, så du hadde tapt om du hadde bommet en gang. Sikret det inn. Hadde hatt masse å spa på med på siste runden. Så det får vi faktisk aldri vite. Men du sier under minuttet? Hva baserer du det på? Fordi eg skrev nemlig to innlegg i det innlegget, så det er tiden til det siste som står i posten. Tiden til innlegget med linken er faktisk nesten 1 minutt bedre. Så... Tid for hoderegning igjen Dj Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du slo meg med minuttet, Jotun. Ja, eg kunne tillatt meg en bom på stående. Den lo jeg faktisk høyt av:) Leser forøvrig på VG at svertekampanjen mot Koss tas til nye høyder. En ting skal skøytegutta ha. Vi får kanskje ikke medalje av dem, men de vet å underholde et skandalesugent publikum! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det kan ikke jeg vite noe om da det kun står den siste tiden der. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Northug om Alsgaard og NM og sånn: "Hadde jeg blitt nummer 15 og endt bak Alsgaard i dag, hadde jeg begynt å grine og funnet meg en annen sport." http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikk...hp?artid=591096 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hahaha. Lo da jeg leste det der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Håper de andre ubrukelige løperne som ble gruset av Thomas tar det til seg. For det må være rimelig flaut igrunn. Men sånn er det, det er forskjell på de beste og de som bare er gode. Skal Alsgård gå flere løp i NM forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå