DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Han er helt i toppen ved første passering. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Tapt en del til 10 km mr alsgård. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men likevel imponerende. Fy faen som Hafsås imponerer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Eg tror nesten Ronny kan klare dette eg. DJ: Imponerende ja? Tenk hvis han hadde fortsatt å satse langrenn? hadde jo sopt alt av medaljer de siste årene. En av de desidert beste langrennsløperne Norge har hatt. INGEN har vært i nærheten teknisk. Sterk avslutning av Petter. Kun Ronny som kan ta han tror eg. Selv om han ene duden hadde tatt et sekund på han ved 12.3 Endret 21. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg fatter ikke at han ikke kasta børsa, men han sier jo selv at han synes skiskyting er mer morsomt, men om han tar medalje i OL får vi se hva han gjør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men skiskyting er jo mer morsomt.... Hevet over enhver tvil. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bare Alsgaard kan gå en hard 15km i et NM før han glir rett inn i kommentatorrollen igjen:D KAnskje det kan bli ny tradisjon i verdencupen og? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvor gammel er Geir Ludvig Åsen da? Såg jo like gammel ut som Oddvar Brå. Synd med Ronny. Knall løp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det rant på for Ronny gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men må si eg er knallimponert over Sjur Røthe?!?!! Haha Frode Andresen. GLEM OL. Drittlei sytingen til Frode Andresen og det psykiske spillet han spilte opp til før dagens 15 km var bare kvalmende. "Nei, skal ikke si det er trynefaktor jeg, men det er klart jeg ikke har en fordel siden jeg ikke er landslagsløper" Eg spyr. Hadde han bevist at han hadde noe å gjør i OL så hadde han blitt sendt der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Han sa faktisk det i går det intervjuet de viste i dag. Var på Dagsrevyen i går og. Røthe imponerte virkelig ja! BARE EN NORSK MED PÅ SKISKYTINGEN!? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Var før 15km eg hørte det nå ja. Sånt irriterer meg. Det er EN grunn til at han ikke kommer til OL: Han er ikke god nok. Ja ble skuffet nå, er alltid kjekkere når nordmennene er med. 20km er den "kjedeligste" grenen og, så Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Faen da. Sittet og ventet i hele dag på dette, og så går det ingen norske. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Faen da. Sittet og ventet i hele dag på dette, og så går det ingen norske. Det går jo en di SVIME! Får heie på han da! :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men må si eg er knallimponert over Sjur Røthe?!?!! Ung er han også. Vet du eller noen andre hvor god han er i klassisk? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 GJEDREM GJEDREM GJEDREM. Hva skjer med 20 km egentlig? Var det ikke forrige gang og de beste kuttet ut? Os og Andresen gikk? Bø? Men må si eg er knallimponert over Sjur Røthe?!?!! Ung er han også. Vet du eller noen andre hvor god han er i klassisk? Har ikke hørt om han før. Ikke vært noe fokus på han i bergensavisene heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det blir vel trening til OL. Synd, for jeg hadde virkelig gledet meg til dagen i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bra start av Gjedrem! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 DEN NYE SKISKYTTERKONGEN! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 GJEDREM! 1,6sek bak!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå