Latias Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Kari H. Eie eneste norske til start. For en pyse Berger er, hvile kan hun gjøre om sommeren også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 1. Neuner 2. Wilhelm 3. Henkel Like godt at jeg ikke så på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tysk mesterskap i dag eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Var nok det, ja. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vel, forskjellen er vel av Alsgård faktisk har bevist noe i år. Hva har han bevist? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Like greit at jeg brukte tiden til å formatere harddisken isteden.... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 godt spørsmål stwa. Han har vel deltatt i noen langløp, uten at jeg vet hva slags plasseringer han evt har fått der. Planen var vel kanskje å få ham med på 15km, og det er jo ikke akkurat direkte nærliggende til langløp, så jeg vet ikke helt hva som foregår. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 godt spørsmål stwa. Han har vel deltatt i noen langløp, uten at jeg vet hva slags plasseringer han evt har fått der. Planen var vel kanskje å få ham med på 15km, og det er jo ikke akkurat direkte nærliggende til langløp, så jeg vet ikke helt hva som foregår. Vet han nettopp kom på andre plass i ett, men går jo ikke ann å samenligne langløp med noen av distansene i OL.. Utenom 5mila da, men fremdeles helt andre konkurenter! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alsgaard vil ikke stille opp i noe OL uansett hvor godt han går. Overdrivelse fra media. Det sier han selv. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vel, både ja og nei. Når det gjelder langløp, og kanskje løp utenfor verdenscup generelt, har nok nivået blitt mye nærmere verdenscupen nå enn bare for 10-15 år siden. Hvis man i tillegg tenker på at de aller aller fleste i verdenscupen går inn for å være god i mer enn bare en øvelse kan det fort bety at en langløper fort kan ha noe å gjøre på en OL femmil (siden han sloss om medaljene mot folk som Northug, som prøver å være gode i alt fra sprint til de lengre løpene). Det som er så rart/spennende? med Alsgaard er jo at han nå plutselig skal være aktuell, ikke på femmila, men faktisk 15km. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har ikke sett noen som har uttalt at han er aktuell eg. Har bare sett noen si at han ikke er uaktuell på bakgrunn av at ingen er uaktuelle... Hadde Skinstad blitt spurt om eg skulle være med hadde han sikkert sagt det samme. Satser forøvrig på storeslem av Thomas i NM. DET hadde vært digg det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 SKal ha et øye på 15km fri for menn, men eg må ut og kjøpe kaffibønner så får nok ikke med meg alt nei... Skiskytingen derimot. den vil eg ha med meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hehe. Bjørgen har i alle fall gått et drøy renn nå. Knuste de andre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 1 minutt og 11 sekunder???? Sier det litt om hun eller litt om konkurrentene? Føler de norske skilandslagene stort sett er Marit og Petter nå. De andre er jo B-lagsløpere sett med internasjonale øyne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hun er jo i drøy form nå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 1 minutt og 11 sekunder???? Sier det litt om hun eller litt om konkurrentene? Er slik nivåforskjellen har vært i hele år. Forskjellen fra nummer 1 til 10 i internasjonal langrenn for kvinner er stor. Kowalchyck, Saarinen og co. er som regel godt over minuttet ned til de nest beste norske. Til forskjell fra herreeliten der topp 10 er mer "tilfelig" ut i fra hvordan løpet er lagt opp og generel dagsform. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men så har Bjørgen trent, mens de andre har gått TdS. På den måten har hun en fordel i forhold til de andre. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Var på butikken. Hvordan ligger Alsgaard an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå