Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så det da det skjedde, men hadde akkurat blitt oppringt av min farmor rett før. Da jeg utbrøt "oi" over telefonen og det kom frem at jeg hadde skøyter på i bakgrunnen begynte farmor en lengre monolog om Mueller, og innholdet i den fikk meg totalt til å glemme skøytehoppet;) Det var en ganske fantastisk teori (som kanskje ikke er helt på jordet) om hva som egentlig foregår/foregikk mellom Mueller og Bøkko. Hun mente måten han holdt/strøk/så på ham hele tiden var vel suspekt:D

Men med bilder som dette....

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...__7418684x3.jpg

Settes jo fantasien i sving ;)

Husker det fantes et enda bedre der ute, men jeg fant det ikke i farten.

Lenke til kommentar

Ja, såg det med Bøkko og Koss på TV i dag tidlig.. Men jeg mener det har blitt litt for mye oppmerksomhet rundt skøytelandslaget. Alvorlig talt, vi trenger ikke vite alt, og jeg er sikker på at det ikke er alt de har lyst til å dele med oss heller. La løperne få konsentrere seg framfor OL. Overdrevent oppmerksomhet er aldri bra.

Lenke til kommentar
Alsgaard er med i OL-diskusjonen O.o

http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikk...hp?artid=578894

Velkommen etter! Ble diskutert i går i OL-tråden! :p

Som Smågål sier, ikke alltid lett å holde oversikt over alt. Tenkte liksom at man sparte OL-forumet til OL faktisk var i gang. Men jeg skal innrømme at jeg synes det var litt rart at ingen hadde tatt det opp her ennå.

Enig med deg Torstein ang. alt rundt skøytelandslaget. Det hele har blitt en slags såpeopera. Kan umulig være bra for noen av dem

Lenke til kommentar
Thomas kommer til å gjøre det bra i NM, og jeg vil ikke utelukke noen av løperne før det siste uttaket er gjort.
Sier Skinstad, men han sa til p4 at det var nesten umulig for Frode Andresen selv med gode løp i nm å kvalifisere seg fordi han ikke hadde bevist nok tidligere i år og nm skulle ikke brukes til amrikansk uttak.. :hmm:
Lenke til kommentar

Vel, forskjellen er vel av Alsgård faktisk har bevist noe i år, mens Andresen stort sett har klaget.

Begynner å bli drittlei hele fyren. Like greit å legge opp nå eller begynne å gå kvinneskiskyting, for han makter jo ikke å ta et nederlag som en mann.

Lenke til kommentar

Noen norske som går i dag? Vær så snill, ikke si at Tora skal droppe løpene. Greit at det er OL-sesong, men betyr det at man skal droppe alle rennene i forkant? Hun droppet en del før jul også, og hadde vært idiotisk å droppe flere nå. Gikk ikke stafetten i Oberhof heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...