Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja det så ganske bra ut:) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Må si eg blir mer og mer imponert over Bjørndalens teknikk på ekstraskudd. Han ligger med kolben plantet i skuldra mens han lader skuddet. Er klar med engang skuddet er i løpet. Imponert gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Flott prestasjon da egentlig. Begge bommer på første, så fyller de neste fire. De lader skuddet, og fyrer av. Alt skjer samtidig, ganske imponerende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Eg synest det er mer imponerende å kjøre i snitt i 100 km/t nedover en fjellside i 2 og et halvt minutt og 3 stk med 4 hundredeler imellom. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Haha, det der var fantastisk. Synkronskytingen "made my day". Fantastisk å se hvordan de gjorde ting så og si helt likt. Og den eneste forskjellen - en forskjell som passet helt utmerket og gjorde at det hele så enda bedre ut - var at den ene skjøt blinkene mot venstre, den andre mot høyre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tipper Landertinger sprenger Hagle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Eg synest det er mer imponerende å kjøre i snitt i 100 km/t nedover en fjellside i 2 og et halvt minutt og 3 stk med 4 hundredeler imellom. Stfu, du har ikke peiling! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 I tillegg stilte Østerrikerene med to B-løpere.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Tipper Landertinger sprenger Hagle. Er vel Hagla som skal fyre av? I tillegg stilte Østerrikerene med to B-løpere.... Hanevold og Bø er ikke særlig A-løpere for tiden de heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Blir ingen sprenging nå nei. Kollaps av Landertinger faktisk. Vel, Russerne vinner kun på skyting i dag. 2 ekstraskudd er helt enormt! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 I tillegg stilte Østerrikerene med to B-løpere.... Hanevold og Bø er ikke særlig A-løpere for tiden de heller. Du vet hva jeg mener din fjomp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ganske sykt igrunn. 34 sekunder bak ut fra siste skyting. Det betyr igrunn at hadde Bjørndalen levert en "normal" stående skyting så hadde Emil vært i ryggen på russeren. Hvertfall en bitteliten stund Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ganske sykt igrunn. 34 sekunder bak ut fra siste skyting. Det betyr igrunn at hadde Bjørndalen levert en "normal" stående skyting så hadde Emil vært i ryggen på russeren. Hvertfall en bitteliten stund Nja. Nå lader Ole ekstraskudd så fort at regelen om 8-10 sek per ekstraskudd ikke gjelder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Landertinger på tur. HAGLE!! Må si meg imponert av russerne. Aldri sett noen ha en stafett med kun to ekstraskudd. Har sett Norge ha tre en gang, så det er faen meg godt gjort. Ellers het faktisk han franskmannen Porret så kommentatorene tok ikke feil. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Men jeg tror egentlig fortsatt at det kan holde med 5-6 ekstraskudd i OL. Kan ikke skjønne at russerene skal klare å gjenta denne bedriften der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ellers het faktisk han franskmannen Porret så kommentatorene tok ikke feil. Hvorfor snakket de om en ukjent franskmann? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hehe. Enig der. De har brukt opp det løpet nå, og i tillegg er det jo mer press på folk i OL. Ellers het faktisk han franskmannen Porret så kommentatorene tok ikke feil. Hvorfor snakket de om en ukjent franskmann? Fordi det var han som gikk sisteetappen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fancy målgang av finnen i skøyter. Imponerende lite hopp der og da han passerte mål. Dog farlig da han nesten traff den andre løperen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 DJ drepte visst tråden... Stygg takling av den kanadiske kapteinen Dersom han er med til OL, håper jeg virkelig en av de norske spillerne knuser trynet hans. Makan til en ekkel drittspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå