Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Halvard gikk en god sisterunde. Han tapte bare noen sekunder til Russland. Østerrike og Tyskland tapte mye mer enn Norge, og Halvard gikk godt innpå de to foran.

Vi trenger en sikker start på stafetten. Hvis Bø skal debutere i OL så nytter det ikke med et bingoløp av OS. Sisterunden til Os på fellesstarten i går luktet ikke akkurat svidd den heller. Tapte vel over 20 sekunder så vidt eg husker...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja eg synest helt klart Halvard forsvarte sin plass. Os med 10 treff ville ikke ligget mer enn noen sekunder lenger fram i løypa, og han er mye mer bingo enn Halvard.

Os vs Bø er en annen sak. Er nok litt derfor Bø går i dag tenker eg. Halvard, Ole og Emil er nok klare på stafetten.

Lenke til kommentar
Heter han ikke Tarjei Bø? Ikke Bøe.

Det kan godt hende. Det var en annen her på forumet som skrev "Bøe", så da begynte jeg og å gjøre det. Antok at man ikke tok med en ekstra bokstav hvis den ikke skulle være der;)

Tror ikke Os tapte spesielt mye på sisterunden. Det var mer et generelt tap over hele løpet. Men han kom tross alt bare et halvt minutt bak Svendsen som skjøt fullt. Det er ikke dårlig i et så langt løp.

Lenke til kommentar
Tror ikke Os tapte spesielt mye på sisterunden. Det var mer et generelt tap over hele løpet. Men han kom tross alt bare et halvt minutt bak Svendsen som skjøt fullt. Det er ikke dårlig i et så langt løp.

Han gikk ut 9 sekund bak eller noe etter siste skyting, og var over halvminuttet bak i mål. Og det var maaaaange som slo emil på sisterunden. Os tapte vel 5-7 plasser på sisterunden sin. Han hadde rett og slett ikke mer.

Lenke til kommentar
Heter han ikke Tarjei Bø? Ikke Bøe.

Det kan godt hende. Det var en annen her på forumet som skrev "Bøe", så da begynte jeg og å gjøre det. Antok at man ikke tok med en ekstra bokstav hvis den ikke skulle være der;)

Greia er vel at han heter Bø, men siden de ikke har ø på engelsk bruker de oe som er "skrivemåten" for ø i andre land. Folk blir dermed ofte lurt til å skrive Bøe når de skal skrive det. :)

Godkjent skyting av Bø da. :)

Lenke til kommentar

Han gikk ut 9 sekund bak eller noe etter siste skyting, og var over halvminuttet bak i mål. Og det var maaaaange som slo emil på sisterunden. Os tapte vel 5-7 plasser på sisterunden sin. Han hadde rett og slett ikke mer.

Nå er du for en gangs skyld helt på jordet:) Han tapte 1.1 sekund på sisterunden.

ëtter første skyting +8.6

andre +17.4

trede +22.3

fjerde +28.5

i mål +29.6

Kilde: http://services.biathlonresults.com/result...910SWRLCP05SMMS

edit: Velg "competition analysis" for en detaljert oversikt over hver løper

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Nå er du for en gangs skyld helt på jordet:) Han tapte 1.1 sekund på sisterunden.

ëtter første skyting +8.6

andre +17.4

trede +22.3

fjerde +28.5

i mål +29.6

Kilde: http://services.biathlonresults.com/result...910SWRLCP05SMMS

edit: Velg "competition analysis" for en detaljert oversikt over hver løper

Ah! Men du, ta og sjekk mot de andre enn Emil. For han tapte da en del plasser i feltet? Så noen må han vel ha tapt i forhold til?

Emil er ikke interessant sammenligning, han sikret bare inn han.

Eg klarer ikke sjekke slev. så vidt eg klarer å skrive her. PC'en helt i kne :(

Lenke til kommentar
Han gikk ut etter fjerde skyting på 7. og i mål på 9. De to som gikk forbi ham var Bjørndalen og Landertinger....

Ikke bare litt feil da altså :!:

Men det var et løp, føler allikevel poenget står.

Veldig godkjent av Boee hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...