DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Etter å ha sett den spurten i sprinten for herrene merker jeg at jeg blir irritert på den russeren. Han hopper jo inn i Hattestad så han ikke får staket helt inn. Russerfaen!!! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja. Burde vært klagegrunn, men det hadde jo ikke gitt seieren til Hattestad uansett Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Østerriker disket i hopp :O :O Hvem har nå komt inn i styret? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Risk på brett med konemor. Hvis nordmennene har dårlige ski så vet eg hvertfall kem sin feil det er. Han smøreren må da ha sniffet litt for mye Cera-F?? Latterlige spm og forøvrig... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror ikke smørerne er de med mest media erfaring. Jeg stiller meg overrasket til at Os ble vraket. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk for det. Bare hyggelig. Nå synes eg forøvrig Jon Herwig kan lage èn god istedet for 10 rævva limericks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mye rare limricks nå ja. Sa "takk for det" siden de sa det hele tiden når de snakket frem og tilbake mellom studio. :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hallvard er litt langt bak, mtp hvor sent han skyter... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Halvard må fylle i stående også. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 33 sekunder med ti treff. Herregud, hva er poenget? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Herregud, hva er poenget? Poenget er å være god i sporet samtidig som man skal skyte på noen blinker. Den som kommer først i mål, vinner. Halvard Stfu, Asker-fyr! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Greit det du, men Halvard greier absolutt bare en del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Greit det du, men Halvard greier absolutt bare en del. Valget står mellom 10 treff og elendig i sporet, eller fantastisk i sporet, men fem bom på skytingen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Hallvard sin svakhet har alltid vært i sporet. Det har alltid veid opp med god skyting. Men nå som flere og flere er spesialister på skyting nytter det ikke å bare være god å skyte. Hallvard er blitt for gammal vil jeg si. Os - Bøe - Bjørndalen - Svendsen er de jeg vil se i OL edit: 10 treff og 40 sekunder bak. Det er ikke godt nok, tenk vis han hadde bommet på 1 eller 2 blinker... Endret 17. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Halvard har vært sen i sporet i dag, men husker dere forrige stafett? Da vekslet Halvard først inn til 2. runde og vi ledet stafetten. Da var dere helt sikre på at Halvard hadde OL-plass og nå vil dere ikke ha han. Dere endrer jo mening hvert 5. minutt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Litt synd at Halvard sliter sånn med skytetiden. Man skulle tro at drilling av skyting var et fokusområde for ham i hans alder. Det gjelder å stjele sekunder der man kan. Gruer meg til Bøe. Redd han kan klumse til noe og plutselig er vi 2 minutt bak før Bjørndalen starter. Da blir det fort at B og S kan miste litt gnisten og Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Heter han ikke Tarjei Bø? Ikke Bøe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå