Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden? Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette? Topp brukere i denne tråden. Den beste ligger på topp. Dine brukerstats. Masse grått der. :!: Enig når det gjelder det siste. Så tørt renn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Topp brukere i denne tråden. Den beste ligger på topp. Du har tro på deg selv. Det skal du ha. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden? Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette? Du trykker på linken til torstein, så legger du inn de tallene som står bak = i din profil. Denne trådens topptastere finner du hvis du går ut i kategorien og klikker på antallet innlegg i tråden. Trenger han ikke bare å trykke på linken da? Eller hva mener du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mente den linken du postet i tråden. På signaturen din kan han klikke å få opp sin egen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Takk Latias! Mye grått ja. Får satse på min første grønne måned under OL. 388 av 402 innlegg i cafeen:) Kanskje jeg bør begynne å sikte meg inn mot en pallplass der;) Hvem kan vi håpe på på sprinten i dag? Northug er hjemme eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Trenger han ikke bare å trykke på linken da? Eller hva mener du? Linken din? Da kommer man til mine stats. Rått, Moan! Rått! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hehe, mente signaturen min MOAN!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Kun ett minutt opp for Moan. Pallplass burde være lett! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Moan hopper langt jo!!! :D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Moan hopper ikke fullt så kort jo!!! :D Rettetid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Langt og langt. Rundt 90 meter er ikke særlig langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Langt for han å være da. Fordømte franskmann! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da hoppet franskmannen litt for langt, blir 2. på Moan da. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja. Franskmennene unner jeg ingenting Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen problemer for Moan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen problemer for Moan. Aldri i verden om han tar Lamy Chappoius (eller hva faen han heter). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Er noe sånt, ja Hva heter han kødden som av og til kommenterer på kombinertrennene? Han gjør det ikke fast.. Pål-gordon eller noe sånt. Uansett, han sa alltid: "Her kommer lamoiii sjappooiii". Lamoii faktisk.. Lamy. Endret 17. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen problemer for Moan. Aldri i verden om han tar Lamy Chappoius (eller hva faen han heter). Chappuis suger i sporet. Det eneste han kan er å henge på de andre og vinne spurten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen problemer for Moan. Aldri i verden om han tar Lamy Chappoius (eller hva faen han heter). Chappuis suger i sporet. Det eneste han kan er å henge på de andre og vinne spurten. Jepp, det er den skitne taktikken hans alltid. Torstein: Pål Gordon Nilsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå