Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ka svarte??? Hørte eg kommentatoren kalle Ronny Ackerman for Rackerman? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Stfu! Grattis med 8k btw. Hva er premien? Du får æren av å banke opp de østerriske tullingene fra hoppsporten. Hørte eg kommentatoren kalle Ronny Ackerman for Rackerman? :!: Nei, det gjorde du ikke! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hørte eg kommentatoren kalle Ronny Ackerman for Rackerman? :!: Ingenting er som å forkorte ting. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Stfu! Grattis med 8k btw. Hva er premien? Skrive OL-program, så slipper vi spørsmål Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Fordi du har så få posts det. HOPP LENGRE DA! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Det er livet for enkelte. Se topp tre på denne lista. Små barn, store gleder. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Poust Count er latterlig. My 5 cents. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Stfu! Grattis med 8k btw. Hva er premien? Skrive OL-program, så slipper vi spørsmål Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Fordi vi har noen post-count whores som Latias som faktisk liker slike høye tall under bildet sitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Det er livet for enkelte. Se topp tre på denne lista. Små barn, store gleder. :!: Eg var syk i går din kødd. 82 innlegg siste 24 timene? Er vel stort sett det du ligger på i minuttet det. Sykdom er knallhardt: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Det er livet for enkelte. Se topp tre på denne lista. Små barn, store gleder. :!: Husker nå godt du var godt oppe på topp 1-lista før. Var ganske psyko tall du var ute og gikk med. Brukerstatsene til Latias Februar 2009 var ganske vill. Faktisk helt insane. February 2009 - 3057 poster. Det e jo flott deeh.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Postet du den topp 20 lista fordi du for første gang ikke lå på toppen av den? Men jeg føler vi burde gå litt ON TOPIC igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Stfu! Grattis med 8k btw. Hva er premien? Skrive OL-program, så slipper vi spørsmål Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det. Fordi vi har noen post-count whores som Latias som faktisk liker slike høye tall under bildet sitt. Ikke bare jeg som liker høye tall. Kelneren i Liverpool-laget er forelsket i 27k. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva er egentlig topic i denne tråden? Har lurt på det lenge.... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Postet du den topp 20 lista fordi du for første gang ikke lå på toppen av den? Men jeg føler vi burde gå litt ON TOPIC igjen. Nei, dette er mye mer spennende enn kombinert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva er egentlig topic i denne tråden? Har lurt på det lenge.... Helst snakke om sport selv om det ikke er så lett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Postet du den topp 20 lista fordi du for første gang ikke lå på toppen av den? Det kan godt hende. :!: Godt spørsmål. Har aldri vært noe topic her. Vi skriver bare når vi føler for det egentlig. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden? Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hørtes ut som han lederen heter Ryggsekk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Samme var diskutert i united-puben. Dette er en kafé, derfor kan vi snakke om hva vi vil - men selvsagt, holde oss mest innom sport Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden? Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette? Trykk på signaturen min Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden? Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette? Du trykker på linken til torstein, så legger du inn de tallene som står bak = i din profil. Denne trådens topptastere finner du hvis du går ut i kategorien og klikker på antallet innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå