Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stfu! Grattis med 8k btw. :p

Hva er premien?

Skrive OL-program, så slipper vi spørsmål :D

Synes det er rart at vi har post-counts egentlig. Eg har ingen behov for det.

Fordi vi har noen post-count whores som Latias som faktisk liker slike høye tall under bildet sitt.

Lenke til kommentar

Det er livet for enkelte. Se topp tre på denne lista. Små barn, store gleder. :!:

Eg var syk i går din kødd. 82 innlegg siste 24 timene? Er vel stort sett det du ligger på i minuttet det.

Sykdom er knallhardt:

Lenke til kommentar

Det er livet for enkelte. Se topp tre på denne lista. Små barn, store gleder. :!:

Husker nå godt du var godt oppe på topp 1-lista før. Var ganske psyko tall du var ute og gikk med.

Brukerstatsene til Latias

Februar 2009 var ganske vill. Faktisk helt insane.

February 2009 - 3057 poster. Det e jo flott deeh..

Lenke til kommentar
Stfu! Grattis med 8k btw. :p

Hva er premien?

Skrive OL-program, så slipper vi spørsmål :D

Fordi vi har noen post-count whores som Latias som faktisk liker slike høye tall under bildet sitt.

Ikke bare jeg som liker høye tall. Kelneren i Liverpool-laget er forelsket i 27k. :D

Lenke til kommentar

Samme var diskutert i united-puben. Dette er en kafé, derfor kan vi snakke om hva vi vil - men selvsagt, holde oss mest innom sport ;)

Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden?

Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette?

Trykk på signaturen min :)

Lenke til kommentar
Oooh hvordan finner jeg mine brukerstats? Hva med en liste over topp-brukerene på denne tråden?

Kombinerthopp må være det kjipeste som finnes. Hvorfor tvang jeg meg opp av senga for dette?

Du trykker på linken til torstein, så legger du inn de tallene som står bak = i din profil.

Denne trådens topptastere finner du hvis du går ut i kategorien og klikker på antallet innlegg i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...