DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ser dette. Glimrende av Bjørgen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Går mot seier for Bjørgen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Der var iallfall Svendsen ute av OL-diskusjonen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Der var iallfall Svendsen ute av OL-diskusjonen Hæ? Faen, polakken måtte slå Bjørgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som vet om Petter skal gå senere i dag? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Er det en løper jeg misliker er det Kowalczyk, er noe som skurrer. Jeg anklager ikke henne for å være dopet, hun har vært dopet før og har nok lært, men for meg er hun langrenns svar på Caster Semenya. Fantastisk at Bjørgen, av en eller annen grunn ser jeg på henne som vinneren i kvinneklassen. Noen som vet om Petter skal gå senere i dag? Skal ikke gå, og godt er det. Endret 16. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Noen andre nordmenn til start da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, Odd-Bjørn, Svartedal vet jeg hvert fall, sikkert Djupvik også.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Haha, stjerna heter Stjernen. Morsomt. Seriøst, håper dette er siste gang de arrangerer hopp i Japan. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Der var iallfall Svendsen ute av OL-diskusjonen Hæ? Sara Svendsen. En av de norske som gikk i dag i håp om OL-plass. Hun ble tatt igjen med 2 minutt av japanske Ishida... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Åja. Tror ikke hun hadde gjort noe i OL uansett, så det går greit. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Noen andre nordmenn til start da? Norske startende: Eilifsen, Aukland, Hjelmeset, Djupvik, Svartedal og Rønning Endret 16. januar 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det en løper jeg misliker er det Kowalczyk, er noe som skurrer. Jeg anklager ikke henne for å være dopet, hun har vært dopet før og har nok lært, men for meg er hun langrenns svar på Caster Semenya. Fantastisk at Bjørgen, av en eller annen grunn ser jeg på henne som vinneren i kvinneklassen. Enig i den der Semenya-sammenligningen. Det er noe creepy med hele personen. Når det gjelder doping så hadde vi denne diskusjonen i fjor og, og det kom frem at hun aldri dopet seg med prestasjonsfremmende midler. Det som skjedde var at hun tok en forkjølelsesmedisin eller noe. Var helt åpen om det hele og sa til og med i fra til dopinggjengen om at hun gikk på den. Problemet var at hvem enn i teamet hennes som var ansvarlig for dette hadde tydeligvis ikke fått med seg at denne medisinen sto på dopinglista og dermed aldri burde blitt gitt til henne. Derfor fikk hun "dopingdom", men hun dopet seg ikke slik vi er vant med å bruke ordet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Wengen!!! Elsker løypa! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Wengen er en klassiker. Alltid like spennende, knallheftig løype også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Å fytti feite. Blei dårlig av filmingen fra løypa!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Wenger er seriøst høydepunkt i hele alpintsirkuset. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Haha! Hvis du må så på dass at du stopper midt i et utforrenn for å gjøre det er det galt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Haha! Hvis du må så på dass at du stopper midt i et utforrenn for å gjøre det er det galt! Ka svarte nå eg gikk glipp av???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå