Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var utrolig artig å se stafetten i går. Men dette var et maks løp sett fra skytingen. Så har mine tvil til OL. Og eg tviler sterkt på at Tyskland gjør det så "dårlig" som de gjorde i går. 2 runder og 15 ekstraskudd er ikke helt likt de fire jentene med 67 WC seiere tilsammen.

Lenke til kommentar
Var utrolig artig å se stafetten i går. Men dette var et maks løp sett fra skytingen. Så har mine tvil til OL. Og eg tviler sterkt på at Tyskland gjør det så "dårlig" som de gjorde i går. 2 runder og 15 ekstraskudd er ikke helt likt de fire jentene med 67 WC seiere tilsammen.

Bare for å minne deg på en ting... Stafett er stafett. :D

Lenke til kommentar

Urk. Gikk glipp av hoppinga.

Vi får satse på at Rogstad klarer å prikke inn toppformen til OL og kanskje senke langrennstidene med 10-20 sekunder så kan det bli medalje med helklaff. Det store spørsmålet er vel hvordan forholdene er på standplass i OL-løypa. De sa jo at Rupholding visstnok skal være den "beste" standplassen i verdenscupsirkuset, så vi kan vel ikke forvente like bra skyting der. Heldigvis gjelder jo det for alle nasjonene, men spørsmålet er hvilken nasjon som tjener best på at det drar ut på standplass (hvem skyter /lader kjappest , evt tåler strafferunder best). Jeg må innrømme at jeg ikke har særlig oversikt over skytehastighet på kvinnesiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...