Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Rogstad sliter i sporet, men det er på skytingen hun skal avgjøre det. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fantastisk Rogstad! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Tora på siste etappe, dette blir spennende. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ack! Flatland og skyter inn "ja" overalt i intervjuene. Ikke like galt som Tora dog. Hmm kanskje de har veddemål gående om hvem som klarer å skyte inn flest "ja" i løpet av en sending? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ack! Flatland og skyter inn "ja" overalt i intervjuene. Ikke like galt som Tora dog. Hmm kanskje de har veddemål gående om hvem som klarer å skyte inn flest "ja" i løpet av en sending? Caaaaare. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Herregud! Det verste er at jeg gleder meg mer over dette enn dobbeltseieren i går! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 meget godt gjort av Berger, innersving på tyskeren på stadion. Da er vel ol laget i boks. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ack! hopp allerede klokken 0900. Japan.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Syk av jentene i går! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Morgenstern vant hopprennet... Ifølge Scheie var det: "Dette rennet er ikke bare bingoflaks, men vi snakker lottoflaks" :!: Stjernen med en gledelig 17. plass, karrierebeste! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Var utrolig artig å se stafetten i går. Men dette var et maks løp sett fra skytingen. Så har mine tvil til OL. Og eg tviler sterkt på at Tyskland gjør det så "dårlig" som de gjorde i går. 2 runder og 15 ekstraskudd er ikke helt likt de fire jentene med 67 WC seiere tilsammen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hopprennet i Sapporo var jo bare rart. Jotun, du vet aldri. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Var utrolig artig å se stafetten i går. Men dette var et maks løp sett fra skytingen. Så har mine tvil til OL. Og eg tviler sterkt på at Tyskland gjør det så "dårlig" som de gjorde i går. 2 runder og 15 ekstraskudd er ikke helt likt de fire jentene med 67 WC seiere tilsammen. Bare for å minne deg på en ting... Stafett er stafett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehehe... Stafett er virkelig stafett. Så er spørsmålet: Var det derfor Norge klarte 3.plass i går? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Jepp. Alle fire gjorde gode løp. Mens Tyskland hadde mange bom, blant annet ble Neuner knust av Flatland både i sporet og på skytingen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Urk. Gikk glipp av hoppinga. Vi får satse på at Rogstad klarer å prikke inn toppformen til OL og kanskje senke langrennstidene med 10-20 sekunder så kan det bli medalje med helklaff. Det store spørsmålet er vel hvordan forholdene er på standplass i OL-løypa. De sa jo at Rupholding visstnok skal være den "beste" standplassen i verdenscupsirkuset, så vi kan vel ikke forvente like bra skyting der. Heldigvis gjelder jo det for alle nasjonene, men spørsmålet er hvilken nasjon som tjener best på at det drar ut på standplass (hvem skyter /lader kjappest , evt tåler strafferunder best). Jeg må innrømme at jeg ikke har særlig oversikt over skytehastighet på kvinnesiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så jo på tyskerne i går at det var "lett" å skyte der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Flere som ser på langrenn? Håper Bjørgen har gjort det rette ved å droppe TDS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå