Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Hvordan kan vi være så sikre på at Norge satser på det mer enn andre nasjoner? Mitt inntrykk er at kombinasjonen er noe som enkeltutøvere går for hvis det passer deres styrker og svakheter. Løpere som Aamodt var skarpe siden de kunne hevde seg i mer eller mindre alle disipliner. F.eks Tomba hadde jo naturlig nok aldri hatt noe i en kombinasjon å gjøre, uansett om Italia "satset" på det eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den som skriver spoileren kan velge om alle i tråden skal kunne se den eller ikke. Man kan f.eks ekskludere navngitte brukere.

Så spørsmålet du heller bør stille deg er følgende:

Hvem har noe imot deg????

Hvem har noe i mot meg ja... godt spørsmål :p

Lenke til kommentar

Lars Myhre var sterk i dag. Ellers tror jeg sveitserne har gode kort til å ta mange medaljer i OL i alpint. De har Janka i (Superkombi, Utfor, Super-G og Storslalom), Didier Cuche (Super-G og Utfor, kanskje Storslalom?) od Didier Defago (Super-G og Utfor) som klare favoritter i sine grener. Norge har Kun Aksel og kanskje Jansrud om jeg er snill.

Lenke til kommentar
Kunne jo ikke det Jotun, så jeg regner med du lurer på hvorfor jeg klarte å se hva som sto der likevel?

Hehehe... Enkleste trikset i boka.

Men sånn seriøst, så tror eg det er en egen spoiler option et sted på forumet. Kan iallfall vise alle spoilere automatisk tror eg.

Lenke til kommentar
Kunne jo ikke det Jotun, så jeg regner med du lurer på hvorfor jeg klarte å se hva som sto der likevel?

Hehehe... Enkleste trikset i boka.

Men sånn seriøst, så tror eg det er en egen spoiler option et sted på forumet. Kan iallfall vise alle spoilere automatisk tror eg.

du må huske på at jeg kun henger i vintersportcafeen, så jeg er ikke så dreven i forumgamet ;)

edit: men jeg lærte meg å lage egne farger i går da jeg prøvde å knekke hvitskriftskoden din!

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...