Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan kan vi være så sikre på at Norge satser på det mer enn andre nasjoner? Mitt inntrykk er at kombinasjonen er noe som enkeltutøvere går for hvis det passer deres styrker og svakheter. Løpere som Aamodt var skarpe siden de kunne hevde seg i mer eller mindre alle disipliner. F.eks Tomba hadde jo naturlig nok aldri hatt noe i en kombinasjon å gjøre, uansett om Italia "satset" på det eller ikke. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Den som skriver spoileren kan velge om alle i tråden skal kunne se den eller ikke. Man kan f.eks ekskludere navngitte brukere. Så spørsmålet du heller bør stille deg er følgende: Hvem har noe imot deg???? Hvem har noe i mot meg ja... godt spørsmål Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan kan vi være så sikre på at Norge satser på det mer enn andre nasjoner? Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvem har noe i mot meg ja... godt spørsmål Ikke sant. Den spoileren kunne du åpne. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kunne jo ikke det Jotun, så jeg regner med du lurer på hvorfor jeg klarte å se hva som sto der likevel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du qouta sikkert og leste det der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lars Myhre var sterk i dag. Ellers tror jeg sveitserne har gode kort til å ta mange medaljer i OL i alpint. De har Janka i (Superkombi, Utfor, Super-G og Storslalom), Didier Cuche (Super-G og Utfor, kanskje Storslalom?) od Didier Defago (Super-G og Utfor) som klare favoritter i sine grener. Norge har Kun Aksel og kanskje Jansrud om jeg er snill. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du qouta sikkert og leste det der. Stemmer. Ble ganske overraska over at det gikk an. Det er jo litt teit igrunn. Noen som skal se stafetten i dag? Jeg tviler, men den står kanskje på i bakgrunnen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Blir ikke å se hele. Fyll kl 6! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kunne jo ikke det Jotun, så jeg regner med du lurer på hvorfor jeg klarte å se hva som sto der likevel? Hehehe... Enkleste trikset i boka. Men sånn seriøst, så tror eg det er en egen spoiler option et sted på forumet. Kan iallfall vise alle spoilere automatisk tror eg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan gikk det? 1) Miller 2) Janka 3) Zurbriggen 8) Aksel Lars Myhre kjørte seg opp fra 34 til en finfin 16plass. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Kunne jo ikke det Jotun, så jeg regner med du lurer på hvorfor jeg klarte å se hva som sto der likevel? Hehehe... Enkleste trikset i boka. Men sånn seriøst, så tror eg det er en egen spoiler option et sted på forumet. Kan iallfall vise alle spoilere automatisk tror eg. du må huske på at jeg kun henger i vintersportcafeen, så jeg er ikke så dreven i forumgamet edit: men jeg lærte meg å lage egne farger i går da jeg prøvde å knekke hvitskriftskoden din! Endret 15. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Burde kanskje holde kjeft, men fy faen så imponert jeg er av Norges innsats så langt. Nå har jeg vel jinxet, så blir ikke overrasket om Flatland bommer nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan går det? Ser ikke på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 FLATLAND! FOR EN RÅ KVINNE! 2. plass etter fjerde skyting. To sekunder bak Russland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva faen... Tror jeg skal droppe å se, for da går det bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Herlig etappe. Knuser Neuner i sporet også, det er en sterk prestasjon. Ann Kristin er virkelig i knallform, helt rått! Leder fire sekunder foran Sverige, åtte foran Russland. Tyskland hele 45 sekunder bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er faktisk sykt! Flatland har funnet en form jeg ikke trodde hun kunne ha! Neuner er jo drøy i sporet egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå