Matsemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er egentlig ikke frivillig. Men jeg er hjemme hos foreldrene mine i helgene og pappa setter på tekst-tv sånn innimellom sporten. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da er det åpnet for at vi kan få et smått sensasjonelt comeback i VM i Oslo neste år. Ingen ringere en Thomas Alsgaard er aktuell fopr femmila(!) Til VM? Faen, trodde det stod OL i dagens Aftenposten. Ja, men OL er ikke to år etter hverandre :/ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) men som person er det noe ved han som gir meg frysninger nedover ryggen. De mørke øyenbrynene tenker du på? Han biter nok ikke. Endret 13. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 De mørke øyenbrynene tenker du på? De er pinadø VILLE!!!!!!! Er det noen i vintersportverden som har/har hatt villere øyenbryn enn den karen? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Stiller meg sterkt tvilende til det, Jotun:) Tror han kunne blitt en bra Bond-skurk! edit: En tanke slo meg forresten i går kveld. Tror dere det finnes en mulighet for at Tora Berger / Flatland ikke kommer til å ville stille på OL-stafetten for å styrke sine egne sjanser på de andre distansene? Hvis resten av laget viser den samme elendige formen de har vist frem til OL. Det burde jo være smart da vi ikke vil ha sjanse på en stafett, men samtidig er jo dette Norge, og I Norge skal man vise "solidaritet" og lagånd og stille opp for de svake osv.... Endret 14. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kommer ALDRI til å skje at de dropper stafetten. Grunnen er som du sier: Solidaritet henger høyt i Norge, det blir helt feil av de beste å ikke delta på en stafett. Selv om det kanskje hadde styrket deres muligheter på de individuelle løpene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da har eg faktisk mer tro på følgende: Hvis de andre suger på staffetten så ser de to siste på løpet som en fin gjennomkjøring og skytetrening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Norge stiller lag, det er det ikke tvil om. At vi tar medalje er mindre sannsynlig, men stiller, det gjør vi. Irriterer meg av personer som Linda Grubben og den gjengen der ga seg mens de enda var unge og gode. Grubben ga seg jo på topp mens hun fortsatt hadde flere gode år igjen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ja jeg husker jeg var ganske forbanna da Grubben ga seg. HAdde jo akkurat blitt stabil i toppen og var vel ikke mer enn 27-28 når hun plutselig fant ut at hun ville gi seg på grunn av barn! Pøh. Se på Ako. Hun er seks år eldre og klarte fint å kombinere begge deler! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 For en gangs skyld er svenskene smartere enn oss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Var nok mer enn så enkelt asmo. Men synest å huske den diskusjonen har vært før? Linda Du gjør meg stolt. Stolt av å tenke på at eg har gått forbi deg og fra deg på ski. Var sinnsykt overrasket og sinnsykt lei meg når hun la opp. Men ikke sint. Hennes eget valg, og uten motivasjon nytter det selvsagt ikke. Reaksjonen til de tyske utøverne når de fikk vite at Linda skulle legge opp var helt utrolig. Viser bare hvor høyt de satte pris på henne som konkurrent og venninne. Skal faktisk være glade for at hun gikk så lenge som hun gjorde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vel, hun sjøl oppga manglende motivasjon til å reise og å gjøre jobben som kreves for å drive som toppidrettsutøver. Og da sier det seg selv at det ikke er vits å fortsette. Asmo sier barn, det tror eg nok har vært en viktig del av årsaken til motivasjonsmangelen. Studier. Men i bunn og grunn tror eg hun var lei. Hun la opp som 27 åring, men hadde jo allerede slutten en gang tidligere, og villet legge opp flere ganger før den tid. Når det er snakk om barn, så er min personlige tro at for henne var det viktig å få barn og være en familie. Det blir vanskelig å kombinere med skiskyting. Oloffson-zidek klarer det, alle klarer det, men man må forsake mye familieliv for å drive toppidrett. Og eg tror at familie var noe som var veldig viktig for Linda. Dette er som sagt noe eg bare tror på bakgrunn av at hun mistet faren sin i relativt ung alder. Rundt 15-17 år tror eg det var, noe som i seg selv er ganske tøft. Så tiltet det ifølge ryktene litt for broren, som forøvrig var et betydelig større talent enn Linda, og han kom litt på skeiva. Dette er bare rykter, men hvis det er snev av sannhet i dette så har eg ingen problem med å forstå kaffor Linda valgte å prioritere familielivet framfor en idrett hun i bunn og grunn ikke hadde lyst å drive fulltid med lenger. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hmm hvis den diskusjonen har vært før har det iallfall vært før min tid (jeg har jo bare vært her et år). Men for all del . Det var barn som var grunnen hun la frem i intervjuene på TV mener jeg, men det er jo som du sier selvfølgelig bare en del av en større enhet. Og jeg vet jo at fornuftig sett har jeg ingen grunn til å være sint, men noen ganger er det kjekt å være ufornuftig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Her avviser hun graviditet - Jeg er ikke motivert nok til å reise og trene så mye som skal til. Jeg har gjort mitt og er utrolig fornøyd med å avslutte på denne måten. Avgjørelsen har kommet etter hvert, men jeg er veldig glad for å gå så godt i VM og toppe det hele med bronse sammen med de andre jentene på stafetten. Det var veldig stort, sier Linda Grubben og legger til at avgjørelsen om å gi seg også er litt vemodig. Linda Grubben avviser at graviditet er årsaken til at hun legger opp på dagen og ikke fullfører sesongen. - Alt kommer til sin tid. Nå skal jeg studere ferdig og så får vi se, sier Grubben som har ett år igjen av førskolelærer-studiene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Litt over 1 time til herrene starter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Litt over 1 time til herrene starter. Gleder meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du har fått ny avatar, bl.a. Gratulerer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skjer i dag da? Står i innlegg 10401 som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå