Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Var visst bare dekoderen som streiket. Får sett nå, satser på et knall-løp av Bonden-Svendsen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da er det åpnet for at vi kan få et smått sensasjonelt comeback i VM i Oslo neste år. Ingen ringere en Thomas Alsgaard er aktuell fopr femmila(!) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da er det åpnet for at vi kan få et smått sensasjonelt comeback i VM i Oslo neste år. Ingen ringere en Thomas Alsgaard er aktuell fopr femmila(!) Jeg vil hvertfall ikke heie på den fyren. Bjørn Dæhlie derimot Lenke til kommentar
GBD Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du må gjerne utdype akkurat det der Vizla. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Da er det åpnet for at vi kan få et smått sensasjonelt comeback i VM i Oslo neste år. Ingen ringere en Thomas Alsgaard er aktuell fopr femmila(!) Jeg vil hvertfall ikke heie på den fyren. Bjørn Dæhlie derimot eeh, hva faen har du imot Alsgaard'a ??? Han er jo helt KONGE! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Alsgaard, Dæhlie og Ulvang er guder i Langrennsporten. Nå er det Northug som fører arven videre! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Håper på artig comeback og seier! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Da er det åpnet for at vi kan få et smått sensasjonelt comeback i VM i Oslo neste år. Ingen ringere en Thomas Alsgaard er aktuell fopr femmila(!) Til VM? Faen, trodde det stod OL i dagens Aftenposten. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) haha, nå skal godeste Frode Andressen plutselig få gå verdenscuprenn igjen... makan for en gjeng "Jeg fikk plutselig en sms om at jeg får gå likevel" Endret 13. januar 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kan ikke sette fingeren på en enkelt-ting eller noe slikt, men jeg har aldri likt Alsgaard. Som en utøver var han selvfølgelig meget god, men som person er det noe ved han som gir meg frysninger nedover ryggen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Kan ikke sette fingeren på en enkelt-ting eller noe slikt, men jeg har aldri likt Alsgaard. Som en utøver var han selvfølgelig meget god, men som person er det noe ved han som gir meg frysninger nedover ryggen. Pøh, du vet ikke hva du snakker om. Alsgaard virker som en ganske sympatisk person. Herlig å høre på han hver gang han kommenterer for NRK, har jo også blitt deres løypetester. Virkelig en fin kar. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Pøh, du vet ikke hva du snakker om. Alsgaard virker som en ganske sympatisk person. Herlig å høre på han hver gang han kommenterer for NRK, har jo også blitt deres løypetester. Virkelig en fin kar. Din mening om det "Du vet ikke hva du snakker om". Endret 13. januar 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Du sitter vel med noe form for bevis dersom du mener han er ufyselig som person. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, om man liker en person eller ei er subjektivt så det holder etter så det skal han få lov til å gjøre om han vil. Men da liker ikke eg Vizla heller! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hahaha. Alsgaard er fet! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har lest på tekst-tv greier om at Thomas har gått langløp, så han er fortsatt godt trent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Har lest på tekst-tv greier om at Thomas har gått langløp, så han er fortsatt godt trent. Jepp, han pleier å gå VC i langdistanser. De samme folka fra Vasaloppet vinner hver gang (Alsgaard, Sværd, Aukland, osv). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hahaha. Er det noe jeg aldri leser på så er det tekst-tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå