Asmodeanx Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 hmm den går visst så seint at da er jeg på vei med bussen til Bergen igjen:+\ Synd at de ikke har trådløst nettverk der Jeg fikk ikke akkurat inntrykk av at Rogstad var noe særlig på gang. Bonnevie-Svendsen har jeg null peiling på. Men med Rogstad og Bonnevie på sitt beste + Flatland i den formen hun har vist nylig samt en Tora spesial på sisterunden er det jo faktisk slik at man kan snakke om en mulig pallplass til og med på stafetten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvem var det som hadde Flatland fan-club? Bananas? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Stemmer nok det ja. Så synd at han ble kasta ut;) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Han er på vei tilbake nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jepps. Og da får vi se Lættis med Liverpool avatar og signatur :-) Siden han ble eid av bananas i Tippeliga fantasy konken. Blir digg. Men, skjer det noe fett på sportsfronten til helgen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Han er på vei tilbake nå. ?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jepps. Og da får vi se Lættis med Liverpool avatar og signatur :-)Siden han ble eid av bananas i Tippeliga fantasy konken. Blir digg. For sent. Avtalen var fra november-desember 2009, hvis han møtte opp. Han gjorde ikke det, og nå er vi i 2010 og lever livene som vanlig igjen. DJ: Så du Flatland-reportasjen på TV2 i går kveld? Jenta kan faen meg synge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Siden han var bannet skal du ha det nå. Og hvilken kanal var det på? Jeg spilte futsal i går kveld, så fikk vel ikke sett det uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Siden han var bannet skal du ha det nå. Og hvilken kanal var det på? Jeg spilte futsal i går kveld, så fikk vel ikke sett det uansett. Synd, en avtale er en avtale. Reportasje og reportasje. En to-minutterssak med Flatland. Link Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Får se når jeg kommer hjem etterpå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Er visst to videoer der. Først er det intervjuet, når det er ferdig kan du velge en annen video der hun kun synger. Hun har i hvert fall noe å leve av dersom skiskytterkarrieren går i dass (noe som forhåpentligvis ikke skjer). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Blir litt vanskelig det. Hun har en herlig stemme, trenger bare trening. Litt vanskelig å trene på syngingen samtidig som hun må konsentrere seg om skiskytingen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis hun trener på begge samtidig kan hun bli helt rå på skytingen når hun bare konsentrerer seg om det. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 DJ: Så du Flatland-reportasjen på TV2 i går kveld? Jenta kan faen meg synge. har du noengang tatt i et instrument Latias? Det var jo ikke godt nok for idol en gang;) Helt greit som nachspielgitarist, men det stopper nok der. Hmm får visst kanskje med meg den første delen av sprinten på den første ferja. Håper det er gode folk på tidlige startnr! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 DJ: Så du Flatland-reportasjen på TV2 i går kveld? Jenta kan faen meg synge. har du noengang tatt i et instrument Latias? Det var jo ikke godt nok for idol en gang;) Helt greit som nachspielgitarist, men det stopper nok der. Hadde gjort en god karriere i Norge i hvert fall. Finnes ikke så mange talenter her i landet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 I dag er det sprint for kvinner på programmet. Turte ikke å sette noen penger på at noen skulle vinne. Det er jo så åpent atm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 I dag er det sprint for kvinner på programmet. Turte ikke å sette noen penger på at noen skulle vinne. Det er jo så åpent atm. 1. Helena 2. Andrea 3. Tora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå