Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

hmm den går visst så seint at da er jeg på vei med bussen til Bergen igjen:+\ Synd at de ikke har trådløst nettverk der :p

Jeg fikk ikke akkurat inntrykk av at Rogstad var noe særlig på gang. Bonnevie-Svendsen har jeg null peiling på. Men med Rogstad og Bonnevie på sitt beste + Flatland i den formen hun har vist nylig samt en Tora spesial på sisterunden er det jo faktisk slik at man kan snakke om en mulig pallplass til og med på stafetten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepps. Og da får vi se Lættis med Liverpool avatar og signatur :-)

Siden han ble eid av bananas i Tippeliga fantasy konken. Blir digg.

For sent. Avtalen var fra november-desember 2009, hvis han møtte opp. Han gjorde ikke det, og nå er vi i 2010 og lever livene som vanlig igjen. :)

DJ: Så du Flatland-reportasjen på TV2 i går kveld? Jenta kan faen meg synge. :D

Lenke til kommentar

har du noengang tatt i et instrument Latias? Det var jo ikke godt nok for idol en gang;) Helt greit som nachspielgitarist, men det stopper nok der.

Hmm får visst kanskje med meg den første delen av sprinten på den første ferja. Håper det er gode folk på tidlige startnr!

Lenke til kommentar

har du noengang tatt i et instrument Latias? Det var jo ikke godt nok for idol en gang;) Helt greit som nachspielgitarist, men det stopper nok der.

Hadde gjort en god karriere i Norge i hvert fall. Finnes ikke så mange talenter her i landet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...