Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 - Burde ha vist fingeren til juryen Helt enig med Evensen. Hadde forsvart han dersom han faktisk hadde vist fingeren! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 FIS såklart, om det hovedsaklig består av østerikere vet jeg ikke, men de har uansett så stor innflytelse at jeg tviler på at det vil skje noe som helst. FIS er vel så vidt jeg vet basert i Sveits, men som Bruno99 sier kommer det neppe til å føre til noe sålenge det bare er Norge som sender inn klage... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er FIS de klager til ja og de har sendt inn klage nå. Slakter juryen etter at Evensen ble frarøvet kjempehopp + Nå klager Norge til FIS. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Pinlig for hoppsporten at alt blir tilrettelagt for østerrikerne. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Virker som sundby trekker bauer litt i tvil: http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikk...hp?artid=578984 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Meget sykt av Bauer. Var jo ikke sliten engang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spesielt å gå to så gode langrennsløp to dager på rad. Han var jo ikke i nærheten av sliten i går heller. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det Bauer gjør i dag er en maktdemonstrasjon. Minner meg om Muhlegg i Salt Lake. Og jeg syns det er veldig mistenksomt at han knapt har deltatt i renn i år, og plutselig knuser han alle i går og i dag. Men, for all del, Bauar har en enorm motor, men jeg syns det lukter doping. Dog er det vanskelig å si. Men, så lenge han ikke blir tatt, så er han nok bare utrolig sterk. Nå har Bauer Tour de Ski som høydepunktet i sesongen, og han er god i motbakker og klassisk. Jeg er imponert over hvor bra han timet formtoppen. Han har ikke gått mange renn i år, men kanskje trent hardt på egenhånd. Det at Northug har gått flere WC renn, vært overlegen der, samt de tidligere rennene i Tour de Ski gjør at han tappes for krefter. Det brukes så mye krefter spesielt under TdS og så lite restutisjon at det skulle bare mangle. Petter viste svakhetstegn allerede på sprinten på mandag og igjen på klassisken igår. Jeg hadde ikke troa på Petter idag. Men Bauer er ekstrem. Det viste han også i TdS for 2 år siden. Så doping blir bare dumt å klage på. Skulle vi ropt på doping på Petter fordi han er så overlegen? Idag var energilagrene til Petter rett å slett tømt, og da har man lite å stille med. edit: Så sportsnyhetene nå. Er det faen mulig å drepe hoppsporten mer? 5 hopp over 200m, og østerisk serier. Noe bør snart gjøres. Endret 10. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis gregor forsetter slik han gjør. Så når han sikkert 100 verdenscupseiere før Bjørndalen!(Hvis Bjørndalen kommer til å nå 100 VC-seiere) ! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gregor lever på østerisk dominans og styring av hoppsporten. Få inn flere nasjoner i FIS og juryen, så skal du se at han får konkurranse fra mange flere. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Idioter som driver med noe sånt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Må være en volvo så sakte som den gikk. Tett før han på ski gikk forbi :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 150km/t var kanskje litt i det drøyeste laget ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 150 drøyt? pingleri! Jeg og en til lå på et biltak i 135km/t på glatt føre. suck on that! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Synd kompisen din ikke falt av, så hadde du kanskje lært av din idioti smågal. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 150 drøyt? pingleri! Jeg og en til lå på et biltak i 135km/t på glatt føre. suck on that! Er 135 mer drøyt enn 150? Pingle. Hadde du ligget på taket i over 150 så kunne du sagt at det var kult. Pingle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Synd kompisen din ikke falt av, så hadde du kanskje lært av din idioti smågal. Det er da mer enn en gang at eg har lurt på om ikke smågal har falt av taket på en bil i 135 km/t :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå