bruno99 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da er det bare å ta av seg hatten for Bauer, gratulerer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da er det bare å ta av seg hatten for Bauer, gratulerer. Jepp. Hans opplegg denne sesongen kan vise seg å være skummelt effektiv til OL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er det som tilsier at Gregor ikke ville vunnet om de hadde beholdt farten? Hva er det som tilsier at Evensen ikke hadde kommet på pallen om de hadde beholdt farten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er det som tilsier at Gregor ikke ville vunnet om de hadde beholdt farten? Remen hadde ikke mista motivasjonen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Da er det bare å ta av seg hatten for Bauer, gratulerer. Jepp. Hans opplegg denne sesongen kan vise seg å være skummelt effektiv til OL. Får håpe han har brukt opp kreftene her. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan ikkje seie eg er veldig overraska over at Bauer var overlegen i dag, med tanke på den formen han viste i går. Er berre å gratulere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jada, enig i at det går utover Evensen. Men eg tipper pallen hadde sett mye lik ut uansett eg. De som vinner i dag er langt foran de norske. Sett bort fra Evensen som seff får en pysisk kjip smell så tror eg ikke noen av de norske kunne hamlet opp med hurven på topp. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er det som tilsier at Gregor ikke ville vunnet om de hadde beholdt farten? Hva er det som tilsier at Evensen ikke hadde kommet på pallen om de hadde beholdt farten? Ser ikke vitsen med å spekulere. Uansett, latterlig av juryen, det burde absolutt få følger. Jeg så ikke noen vindmålinger, men var det forsvarlig å sette ned farten eller skal man sette ned farten hver gang outsiderne hopper godt? Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 synes det er pussig at bauer er såpass overlegen. Pussig er også at Bauer ikke ser sliten ut når han går i mål, mens alle de som kommer på de neste plassene må legge seg i snøen for å få pusten.. Skal ikke beskylde Bauer for doping, jeg sier bare at jeg blir ikke overrasket dersom dopingtestene kommer positive tilbake.., mags Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ser ikke vitsen med å spekulere. Uansett, latterlig av juryen, det burde absolutt få følger. Jeg så ikke noen vindmålinger, men var det forsvarlig å sette ned farten eller skal man sette ned farten hver gang outsiderne hopper godt? Vinden var under maks for å si det sånn. At de da stopper det etter at han som har vært nest best på treningene er helt på tryne. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal ikke beskylde Bauer for doping Da syntes jeg du skal holde deg for god til å nevne Bauer og doping i samme setning Bauer kommer ikke akkurat fra intet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Skal ikke beskylde Bauer for doping Da syntes jeg du skal holde deg for god til å nevne Bauer og doping i samme setning Bauer kommer ikke akkurat fra intet. Enig, han har vært i verdenstoppen i noen år nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bildene klikka da de skulle intervjue Bauer. :!: Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Vel, sier vel egentlig akkurat hva jeg vil.. han virker veldig sympatisk og tror og håper han ikke doper seg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skøytefyr fra Asker? :D Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det Bauer gjør i dag er en maktdemonstrasjon. Minner meg om Muhlegg i Salt Lake. Og jeg syns det er veldig mistenksomt at han knapt har deltatt i renn i år, og plutselig knuser han alle i går og i dag. Men, for all del, Bauar har en enorm motor, men jeg syns det lukter doping. Dog er det vanskelig å si. Men, så lenge han ikke blir tatt, så er han nok bare utrolig sterk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bauer har alltid vært sånn. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Norge sender inn klage på hoppjuryien Skulle bare mangle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Spørs hvem som behandler klagene. Om det er Østerrike, så glem at noen forsvarer oss. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) FIS såklart, om det hovedsaklig består av østerikere vet jeg ikke, men de har uansett så stor innflytelse at jeg tviler på at det vil skje noe som helst. Endret 10. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå