Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, enig i at det går utover Evensen. Men eg tipper pallen hadde sett mye lik ut uansett eg.

De som vinner i dag er langt foran de norske. Sett bort fra Evensen som seff får en pysisk kjip smell så tror eg ikke noen av de norske kunne hamlet opp med hurven på topp.

Lenke til kommentar
Hva er det som tilsier at Gregor ikke ville vunnet om de hadde beholdt farten?

Hva er det som tilsier at Evensen ikke hadde kommet på pallen om de hadde beholdt farten?

Ser ikke vitsen med å spekulere. Uansett, latterlig av juryen, det burde absolutt få følger. Jeg så ikke noen vindmålinger, men var det forsvarlig å sette ned farten eller skal man sette ned farten hver gang outsiderne hopper godt?

Lenke til kommentar

synes det er pussig at bauer er såpass overlegen. Pussig er også at Bauer ikke ser sliten ut når han går i mål, mens alle de som kommer på de neste plassene må legge seg i snøen for å få pusten..

Skal ikke beskylde Bauer for doping, jeg sier bare at jeg blir ikke overrasket dersom dopingtestene kommer positive tilbake..,

mags

Lenke til kommentar
Ser ikke vitsen med å spekulere. Uansett, latterlig av juryen, det burde absolutt få følger. Jeg så ikke noen vindmålinger, men var det forsvarlig å sette ned farten eller skal man sette ned farten hver gang outsiderne hopper godt?

Vinden var under maks for å si det sånn. At de da stopper det etter at han som har vært nest best på treningene er helt på tryne.

Lenke til kommentar

Det Bauer gjør i dag er en maktdemonstrasjon. Minner meg om Muhlegg i Salt Lake. Og jeg syns det er veldig mistenksomt at han knapt har deltatt i renn i år, og plutselig knuser han alle i går og i dag.

Men, for all del, Bauar har en enorm motor, men jeg syns det lukter doping. Dog er det vanskelig å si. Men, så lenge han ikke blir tatt, så er han nok bare utrolig sterk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...