Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Østerrikerne fikk det de ønsket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Greit det av Evensen, men bestemann er på 203,5m er faen meg trist. Grattis til Østerrike, måtte dere brenne i helvete. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hadde nesten trodd Jacobsen eller Evensen skulle skrevet noe på hanskene sine... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hadde nesten trodd Jacobsen eller Evensen skulle skrevet noe på hanskene sine... Håper de bruker kjeften, hjelper ikke noe særlig med skrift på hanskene. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det å få Mueller sparket rett før OL, er å skyte seg selv i leggen. Bøkko har i hvert fall fått sjansene sine ødelagt. Og du vet at hun med vitende vilje gikk inn for å få Mueller sparket? Såvidt jeg har fått med meg, så rapporterte hun bare fra om at hun mente å ha bli trakkasert av Mueller. Hun har jo selv uttalt at hun ikke trodde det ville gå så langt. Jeg var selv skuffet over forbundets avgjørelse, men i mine øyne har ikke Haugli gjort noe galt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Sikkert Aftenposten som overdrev da. De skrev flere ganger at hun hadde skylden... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det å få Mueller sparket rett før OL, er å skyte seg selv i leggen. Bøkko har i hvert fall fått sjansene sine ødelagt. Eneste som fikk Mueller sparket var Mueller selv. Skal vi følge din logikk så burde jeg ikke sparke en ansatt på jobben min som stjeler, bare fordi han er en latterlig god selger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Det å få Mueller sparket rett før OL, er å skyte seg selv i leggen. Bøkko har i hvert fall fått sjansene sine ødelagt. Eneste som fikk Mueller sparket var Mueller selv. Skal vi følge din logikk så burde jeg ikke sparke en ansatt på jobben min som stjeler, bare fordi han er en latterlig god selger. Galt å spøke med noe som helst da. Skal vi følge din logikk burde alle som noen gang har spøket blitt sparket... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spøkt? Du har fått med deg hva han sa, eller? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som fikk med seg når og hvor 2. omgang i skiflyvning er? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal vi følge din logikk burde alle som noen gang har spøket blitt sparket... Og følger vi den logikken er all spøk seksuell trakassering. Men det mener du selvsagt ikke, på samme måte som Alastor ikke mener at all spøk betyr sparken. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Menmen.... jeg må jo ha to TV-bilder oppe nå. TDS på NRK1 og Ski"flyving" på NRK2. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som fikk med seg når og hvor 2. omgang i skiflyvning er? NRK2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Spøkt? Du har fått med deg hva han sa, eller? Ja, det har jeg. Tror du virkelig han mente det, dersom han sa det? Ingen bevis på at han virkelig sa det en gang, blir Muellers ord mot Hauglis. Uansett, er språkbruk nok til å sparke noen? Tenk hvor mange som hadde fått sparken, hvis alle hadde fulgt den tankegangen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror Petter lar Bauer gå foran slik at han kan prøve å henge på den ryggen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Selvfølgelig mente han det ikke. Men allikevel er spøken sterkt usmakelig og grov. Og unødvendig fra en leder til en ansatt. Jeg hadde fått samme behandling om jeg kom med en slik en der jeg jobber. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Odd-Bjørn i studio: "Er det flatskjerm eller?" (Oi, nå var vi på lufta ja) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spøkt? Du har fått med deg hva han sa, eller? Ja, det har jeg. Tror du virkelig han mente det, dersom han sa det? Ingen bevis på at han virkelig sa det en gang, blir Muellers ord mot Hauglis. Uansett, er språkbruk nok til å sparke noen? Tenk hvor mange som hadde fått sparken, hvis alle hadde fulgt den tankegangen. Det har ingenting å bety om han mente det eller ei. SÅPASS forventer eg av en landslagstrener at han holder seg for god til slike uttalelser UANSETT. Glad han er borte. By the way: Bøkko ser da ut til å klare å ødelegge helt for seg selv. Kan jo hoen ikke gå på skøyter en gang. Og nei, eg vet ikke 100% sikkert hva som skjedde. Men uttalte han det han gjorde, og pluss pluss andre ting han har klart å lire av seg og gjøre opp igjennom så gjorde skøyteforbundet helt rett. Haugli gjorde hvertfall ingenting feil. MEN NÅ ER DET PETTER!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå