Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hagle sliter med hagla eller? Nei, salongen. Bjørndalen med 4 liggtreff. Han trente seff slik som idolet sitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Bjørndalen med 4 liggtreff. Han trente seff slik som idolet sitt. Deg? Hahahahaha. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jepp Hvis eg hadde vært polsk publikum nå så hadde eg løpt ut i løypa og sagt at rennet var avlyst pga tåken. Det kunne ødelagt mye for Dalbjørnen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jotun burde gjøres til moderator av gullkorn-kategorien. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Synd for Berger med de to bommene han får på siste nå. Kunne blitt en grei plassering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg sier jo han får to tilsammen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Nå skal det avgjøres. En runde på Ole. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg sier jo han får to tilsammen! Det er der forskjellen på meg og deg ligger. Du tar feil... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Fantastisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) En runde på Ole. Surrer med du da? Fikk ingen runder! Tester noe nytt Æsj. En runde mer enn eg trodde. Mannen er rå. Berger altså. Endret 10. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 En runde på Ole. Surrer med du da? Fikk ingen runder! Tester noe nytt Kona di fikk rett, Jotun. Hjelper ikke å teste noe nytt på meg, jeg er kongen av å lese det der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg sier jo han får to tilsammen! Det er der forskjellen på meg og deg ligger. Du tar feil... Say what? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kona? Hu bommet jo med to. Eneste som var dårligere enn hun var du og DJ. Dere var rææææv på tipping. Kjenner ikke Berger slik som meg. Må ta en telefon og snakke litt med han senere i dag... Nytter ikke å holde på slik som nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg sier jo han får to tilsammen! Det er der forskjellen på meg og deg ligger. Du tar feil... Say what? Jotun tok da ikke feil, det var bare Berger som bommet en gang for mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg sier jo han får to tilsammen! Det er der forskjellen på meg og deg ligger. Du tar feil... Say what? Han fikk 5... I DAG ER DET SKISKYTING FOR HERRER DIN TULLING!!!! FORØVRIG STÅR DET I FØRSTEPOSTEN OGSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 14. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jotun tok da ikke feil, det var bare Berger som bommet en gang for mye. Haha. Han fikk 5... Og du sa 4... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jotun tok da ikke feil, det var bare Berger som bommet en gang for mye. Haha. Han fikk 5... Og du sa 4... Og eg vant Nærmest som teller! hehe...<--- Doin it latias style Noen her som tippet 9 runder på Emil da? Endret 10. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 What, hvem var gift med Andrea Henkel? Tim Burke? Noen her som tippet 9 runder på Emil da? Jepp, gadd bare ikke å skrive det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det må jo nesten være kjedelig for Bjørndalen. Husker når eg gikk... Var ikke fullt så kjedelig :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå