Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har da aldri sagt noe om å gå? Og slalombakke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Har da aldri sagt noe om å gå? Og slalombakke? Alpinbakke da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Åja, men hvis kombinertfolka skal opp bakken de også, så skal jeg gi meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jepp, du får gi deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kombinertfolket skal også opp bakken som Lættis sier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Barneskirenn. Petter fortjener virkelig denne prisen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe, han hadde lagt seg Tidig.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Da lever han jo opp til barneskirennet. Legger seg like tidlig som barna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Masse vintersport i morgen, satser på mye underholdning. Slalåm, skiskyting, TDS, hopp, kombinert. Blir ikke bedre enn det (uten om OL da). Endret 9. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Da var jeg på plass. Skiskyting for kvinner! Synd med Flatland. Hun er i form, burde ha fått deltatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 BERGER! Eneste norske som starter, likevel leder hun etter to skytinger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor deltar ingen andre? Merkelige laguttak... Tora går forøvrig veldig sakte i forhold til Domracheva (fritt etter lyden) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor deltar ingen andre? Merkelige laguttak... Tora går forøvrig veldig sakte i forhold til Domracheva (fritt etter lyden) Fordi det kun er de 30 beste i verdenscupen som deltar. HAHAHAHAHA. Hun skyter på feil skive. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 MØKKA KJERRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOMracheva. UTROLIG STERKT AV BERGER DER!!!!!!!!!!!!! Hvorfor deltar ingen andre? Merkelige laguttak... Tora går forøvrig veldig sakte i forhold til Domracheva (fritt etter lyden) Fordi det kun er de 30 beste i verdenscupen som deltar. Utrolig dårlig av norge som skiskytternasjon å ikke ha mer enn en deltaker blandt de 30 beste i verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) MØKKA KJERRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOMracheva. UTROLIG STERKT AV BERGER DER!!!!!!!!!!!!! Det er Domracheva, kan ikke forvente noe annet. :!: Endret 10. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eg har som nevnt gått skiskyting. Og eg kan ikke i mine villeste fantasier skjønne hvordan det Domracheva gjorde er mulig. Tora har ikke veldig god langrennsform. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Eg har som nevnt gått skiskyting. Og eg kan ikke i mine villeste fantasier skjønne hvordan det Domracheva gjorde er mulig. Skive nr. 1 på Oberhof er et mareritt for hennes del. I fjor skjøt hun stående på liggende, i år skyter hun på feil skive. En kvinne som virkelig ikke passer i ledelsen. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Faen da, Tora. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Latias: Gidder du sjekke i førsteposten ka som begynner nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 TDS for kvinner 12.20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå