Vamos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk gud for at Bauer slappet av på slutten, samtidig som at Petter kjørte på. Er ikke så ille nå lenger! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hoho, åtte sekunder foran Bauer. Dette blir sykt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Takk gud for at Bauer slappet av på slutten Han slappet ikke av et sekund. Det har eg ingen tro på. Hvorfor i alle dager skulle han gjøre noe så dumt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Takk gud for at Bauer slappet av på slutten Han slappet ikke av et sekund. Det har eg ingen tro på. Hvorfor i alle dager skulle han gjøre noe så dumt? Spare krefter til i morgen, så klart! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bauer var jo helt fucked da han passerte målstreken. Ble nok eid av Petters staking. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hoff, Petter rakner jo totalt Får håpe han holder ut og kommer sterkt tilbake den siste kilometeren på siste runde... Han rakner ikke totalt. Bauer går sykt fort. Northug er fremdeles ikke sinnsykt god når han ikke har rygg han klarer å henge på. Kommer inn med hovedfeltet regner eg med. Hadde vært fint om hovedfeltet klarte å dra innpå Bauer, hvis ikke kan jo Bauer lede før bakken i morra, og da blir det tøft for Petter er eg redd. Han må lede og få en rygg på Bauer i morra om han skal ha sjangs til å vinne. Raknet ikke totalt likevel Heldigvis kom han sterkt på slutten som jeg forutså... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Enig med kloffsk. Har liten tro på at han sparte krefter. Og kommentatorene (ti sekunder etter at man ser Bauer gå over ende i mål) klarer å si at han ikke datt i mål i dæhlie stil... (eller hørte eg feil?) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Slappet av og slappet av... Tok nok ikke like hardt i som Petter, om jeg skal si det på en annen måte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Titter innnom for å vise en tommel opp for NorTHUG. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Oioi dette blir så latterlig spennende. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Bauer er nok ganske sterk i bakkene, men både Northug og Bauer var ganske kjørt i mål. Hvem restituerer best? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eg må helt ærlig innrømme at eg hadde ikke forutsett at Mueller's avgang skulle ha så mye å si på Håvard. Han har jo glemt ut hvordan han går på skøyter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når er skibakken i morgen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Touren? Damene starter 1230, mennene 1530, om eg hugser rett. (Er berre å sjekke på http://fis-ski.com/) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Herlig. Da får jeg for første gang faktisk sett skibakken! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så forbanna dumt at Håvard datt i dag.. Fy søren! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Når er skibakken i morgen? Kombinert? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tror han mener avslutningen på touren Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kombinert-folka skal også opp bakken. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pussig, har alltid trodd kombinertfolka skulle ned i bakken, men mulig jeg har misforstått det konseptet helt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Pussig, har alltid trodd kombinertfolka skulle ned i bakken, men mulig jeg har misforstått det konseptet helt. Pussig, har aldri hørt om at kombinertfolka går ned i en slalåmbakke, men mulig jeg har misforstått det konseptet helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå