agail Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mangler bare at Northug brekker ny stavene sine og går på tryne. Og United taper. Da tar jeg livet mitt ass. +1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Finn fram snacks og drikke. Det er klart for Petter. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Perfekt taktisk gjennomført så langt av de norske! Har tatt 40 av totalt 60 bonussek. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gått glipp av begynnelsen: Det høres ut som Petter har øket ledelsen i TdS? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke bare litt arrogant av Petter.... hehehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Denne såg eg når det skjedde og tenkte at det var da voldsomt hun skøytet... Så blir hu disket. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tenker det er Bauer som er cocky i mål! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Bra taktisk kjøring av de norske. Petter takket Martin etter en av passeringene for bonussekunder. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 *klar for å dø* lånte fars gamle lengdeløpsskøyter og gikk over det lokale vannet med broderen i dag. Det funka fint på veien over (bortsett fra mye knall og fall), men veien tilbake var j**vlig. Gnagsår, blåmerker på hender, armer og raua, samt en gryende gangsperr er resultatet. "Høydepunktet" var da jeg kollapset for femte gang og en gjeng 10-12 år gamle jenter kom bort og spurte om det gikk bra.... Damn skal Bauer ta hele skiten nå? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hoff, Petter rakner jo totalt Får håpe han holder ut og kommer sterkt tilbake den siste kilometeren på siste runde... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 rakner og rakner. Det er jo ikke som om gruppa bak tar så veldig inpå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hoff, Petter rakner jo totalt Får håpe han holder ut og kommer sterkt tilbake den siste kilometeren på siste runde... Han rakner ikke totalt. Bauer går sykt fort. Northug er fremdeles ikke sinnsykt god når han ikke har rygg han klarer å henge på. Kommer inn med hovedfeltet regner eg med. Hadde vært fint om hovedfeltet klarte å dra innpå Bauer, hvis ikke kan jo Bauer lede før bakken i morra, og da blir det tøft for Petter er eg redd. Han må lede og få en rygg på Bauer i morra om han skal ha sjangs til å vinne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) NÅ har han fått nok. Nå er han skikkelig sliten dessverre... Der var det likt sammenlagt ja... Nå må han bli nummer to og samtidig ikke tape mer tid. Dette tror eg blir tøft. Endret 9. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Slutt å tull nå da Petter. Tror han setter inn en virkelig spurt og tar Bauer! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Slutt å tull nå da Petter.Tror han setter inn en virkelig spurt og tar Bauer! Det tror ikke eg. DE HAR TATT INNPÅ BAUER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KANON BRA!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå