Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Skjer med den norske skytingen! Alle "fuller" på første, mens på andre blir det 3-4 bom på hver Ikke bare de norske, skjedde med alle det der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var jo litt vind da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Det var jo litt vind da... No shit, Sherlock. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Gleder meg til fellesstarten! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Damn, 2.2 sek bak pallplass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Lol, Skofterud disket fra rennet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Wat! Ole?Emil?petter? Må jeg virkelig stå opp? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 OleEmil er ferdige, og Petter byrjer ikkje før om halvannan time omtrent, so du kan vente litt med å stå opp. Dei må no ha hatt dårlege ski nordmennene i dag ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Wat! Ole?Emil?petter? Må jeg virkelig stå opp? Nå er det Bjørn, Anders og Johan som gjelder! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var jo litt vind da... No shit, Sherlock. Se på kommentarene i forkant. Virket ikke som om det hadde gått opp for så mange... Sherlock. Lenke til kommentar
agail Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hva med litt større fart, slik at de kommer seg ned bakken. Er jo drit kjedelig å se på. Endret 9. januar 2010 av agail Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva med litt større fart, slik at de kommer seg ned bakken. Er jo drit kjedelig å se på. Hopp har utviklet seg i den retningen. Juryene er en gjeng med pingler. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Herregud for et elendig hopprenn. Elendig norsk innsats, ingen lengder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jacobsen var best da. Fikk han i det hele tatt en lengde? Tror ikke det hadde holdt til finaleomgang i liten bakke (90m) en gang. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen så skuffende hopprenn og i tillegg veldig kjedelig med Bøkko. Det som lå an til en bra dag, er halvveis knust. Nå ligger all håp på Northug. Lenke til kommentar
agail Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mangler bare at Northug brekker ny stavene sine og går på tryne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mangler bare at Northug brekker ny stavene sine og går på tryne. Og United taper. Da tar jeg livet mitt ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå