Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makan til tilfeldig sport. Når du kan ha en taktikk som går ut på å ligge bakerst å håpe på at de andre faller og vinne OL-gull, ja da bør ikke det konkureres i den grenen...

Over til noe annet. Så ikke løpet, men sammendraget fra stafetten idag, og synes Tarjei Bø gjorde en god jobb. Skjøt godt å var rask i sporet(tok inn forspranget før 2. skyting). Ser ut til å være et bra lag til OL. Og Bjørndalen viser storform.

Lenke til kommentar

Vi skal ikke klage. Vi hadde vel 7 ekstraskudd under hele stafetten om jeg ikke husket jeg feil og det er absolutt godkjent. Med 5 ekstraskudd vinner vi stafetten i OL vil jeg si. Rekorden vår er 3 ekstraskudd på en hel stafett.

Ville du heller hatt Berger?

Lenke til kommentar

Hmm Vancouver ligger 9t foran Norge såvidt jeg kan se. Altså blir det nok en del gloing på ski til veldig variable tider på døgnet slik det ble i Beijing (På andre siden av kloden, men dog).

Det vil altså si at:

La os si at en vintersportsaktivitet starter klokken 14.00 i Vancouver, det er et vanlig tidspunkt å starte en gren på.

Det vil da altså bli rundt 05.00 Norsk tid. :(

Regner med at NRK kjører repriser for oss som ikke går på sosialstønad og som ikke kan sitte oppe halve natta.

Lenke til kommentar
Hmm Vancouver ligger 9t foran Norge såvidt jeg kan se. Altså blir det nok en del gloing på ski til veldig variable tider på døgnet slik det ble i Beijing (På andre siden av kloden, men dog).

Det vil altså si at:

La os si at en vintersportsaktivitet starter klokken 14.00 i Vancouver, det er et vanlig tidspunkt å starte en gren på.

Det vil da altså bli rundt 05.00 Norsk tid. :(

Regner med at NRK kjører repriser for oss som ikke går på sosialstønad og som ikke kan sitte oppe halve natta.

Haha, fail. Ting som begynner 12 i Vancouver, vil bli sendt 21 i Norge. Ting som begynner 14, vil bli sendt 23. Bare sjekk i den generelle tråden under OL-forumet. Ligger et sendeskjema i førsteposten der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...