tobn Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fy faen så dårlig damene er Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Stafett er stafett. Lol, vinnerne er i mål, mens Norge lader ekstraskudd... Lenke til kommentar
masb Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ikke ofte en hører norske kommentatorer beskriver noe som katastrofalt dårlig, men i dette tilfellet var det på sin plass. makan til elendig innsats Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Majdic prøver å stikke jo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det var mindre bra av Steira. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hoppuka 09/10 er en tragedie. Makan til klovner som styrer showet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hoppuka 09/10 er en tragedie. Makan til klovner som styrer showet. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Fall på 133. Dette er virkelig ikke Norges år. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fantastisk av Scheie:) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Deilig, Gregor! Et mislykka hopp, og han griner. Noen må virkelig få denne gutten tilbake på jordet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jævla synd med Romøren. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 det er nesten sånn at jeg begynner å lure på om det er på tide å vurdere trenerbytte snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Enig. Selv om Mika har mange fine resultater i løpet av sin Norge-karriere. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Joda han har det, men det var det samme vi tenkte om han gamle lederen (han som trente opp Bredesen og gjengen). Er det forresten noen som husker navnet på han norske hopperen som mista den ene skien i det han landa, men klarte å holde seg til fallgrensen? skulle likt å sett en video av det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Usj. Hvem var det igjen da? Husker jeg ikke. Men jeg tror ikke vi skal bytte ut Mika. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Østerikerne er utrolig gode. 5 blant de 6 beste i sammendraget og alltid 2-3 på topp 5 plasseringer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 What, er dette det siste rennet? Forteller litt om hvor mye jeg følger med... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Etter litt omveier fikk jeg en følelse av at han het "kent" eller noe. Det hjalp dessverre ikke så mye, men fant en liste over kjente norske hoppere på wiki hvor jeg fant "Kent Johanssen". Fant så ut at golden goal har gjort en rekonstruksjon:D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Usj. Hvem var det igjen da? Husker jeg ikke. Kent Johansen det vel? Hoppet godt over 100 meter og stod med ett ski til over fallgrensen Edit: Asmo var kjappere Finner det ikke på youtube. Men på goldengoal viste de hele greia. Endret 6. januar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå