Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Kan noen forklare meg hvordan de startet i dag? Startet alle likt, eller som de gjør på skiskyting-jaktstarter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kan noen forklare meg hvordan de startet i dag? Startet alle likt, eller som de gjør på skiskyting-jaktstarter? Startet så langt de var bak lederen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kan noen forklare meg hvordan de startet i dag? Startet alle likt, eller som de gjør på skiskyting-jaktstarter? Res. i mål - lik res. i tour-sammendraget Hellner kommer til å stivne... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Kom igjen, Petter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Og kommentatorene tvilet på han da det var 200 meter igjen? Morsomt. :!: Endret 6. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Ikke verst av Tord Asle. Han kan også være syk i den siste bakken. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ikke verst av Tord Asle. Han kan også være syk i den siste bakken. Jeg ser helst at han er frisk jeg Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Tora står over skiskytingen... Typisk. Det var visst for tøft program for henne. Hallo?!? hun har jo hatt fri i tre uker! edit: Ah, stafett ja. Da hadde det vi jo ikke hatt sjanse uansett Endret 6. januar 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvem gidder stafett ja? Men seriøst. Blir vel å sitte og spille med skiskyting i bakgrunn ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha, på 3. plass selv med en bom. Morsomt så lenge det varer, tipper det blir en 10. plass i mål. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gleder meg mest til Bischofshofen jeg da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Strafferunde allerede. Allerede minuttet bak, ikke verst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Der var de i gang med runder ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå