DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikke sikker, men regner nok med slalomdisiplinene. Får håpe han blir en allrounder som Svindal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Synes det er utrolig at Svindal greier å gjøre det så godt i de forskjellige grenene. Fra høy fart til masse porter er fantastisk. Er ikke mange som greier det, selv om det er noen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du har jo Kjus og Aamodt som greide det. Aamodt er en hyggelig mann, selv om han virker litt fjern noen ganger. I alle fall da jeg snakket med han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Har du snakket med han? Hvor mange idrettskjendiser har du snakket med? Aamodt var kul i Ylvis møter veggen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Var via skolen faktisk Vi hadde en utstilling som han åpnet, så jeg snakket litt med han. Han trente på Toppidrettssenteret i Oslo eller Bærum (husker ikke) med onkelen min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Har du snakket med flere idrettskjendiser da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hmm. Har jeg sikkert. Kommer ikke på noen nå :!: Sikkert noen fler. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg synes det er flere i toppen som hevder seg i storslalom, super-g og utfor, men det er i slalomen hvor det er helt andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hadde likt å se superkombinasjonen i Beaver Creek. Aksel hadde nok blandet seg inn i toppen der også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tenk om han hadde vært på pallen i 4 renn a! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Det er egentlig sterkt å gjøre comeback etter en hel sesong ute, og så komme å lede verdenscupen. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "egentlig sterkt"?! det er mildt sagt rått. Det er bare å ta av sseg hatten for Aksel og Jansrud. Og siden vi er inne på idrettstjerner vi har prata med så: Lasse kjus flere ganger, Noen få ord med Aksel, jeg har skia til Benny Raich, (og fartsdressesen og slalomhjelmen til Aksel) Jon Olsson, noen fattige ord med Bode Miller og. Og autografen til ca. 15 Wc kjørere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 NERD!!! Haha, neida. Fett det da, men hvordan fikk du skia til Raich? Løp inn i løypa og tok skia en gang han falt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Svenske: - Jeg skal knuse Northug Haha, han er en idiot. Tror han kan slå Northug... Synes han burde kun fokusere på sprintene, ellers kan det godt hende at han ikke blir god i noen gren. Endret 9. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Neste år ja. Han mister vel så mye motivasjon til slutt at han ikke greier det en gang :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Han blir vel svakere i sprint av det. Egentlig er det jo en fordel for Norge. Sprinterne får litt lettere motstand og Northug vil fortsatt være uslåelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Godt sagt og tenkt Ingen slår Northug i form anyway. I alle fall ingen i dagens VC. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Og uansett vil ingen få muligheten til å prøve seg på Northug i en spurt, fordi Norge allerede ville ha ristet av seg eventuelle lag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Northug trives bedre når han er i ryggen på noen. På den måten trenger han ikke akkurat bruke egne krefter. Er en liten ulempe for oss hvis Northug går helt alene i front. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er jo alltid en og annen sprekk på det norske laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå