DJ_Dark Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Han ble jo klippet ned jo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Dude, denne sprinten er en av de kjedeligste jeg har sett. Sprint skal vare i to minutter, fire blir altfor drøyt. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mannen er jo genial! Takker Rønning for hjelpen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dude, denne sprinten er en av de kjedeligste jeg har sett. Sprint skal vare i to minutter, fire blir altfor drøyt. Er vel litt av poenget med TdS. Man skal være best i alt. I morra tipper eg det blir en betydelig kortere sprint. Så har de omtrent dekket inn alt. Likte denne sprinten eg. Lenke til kommentar
agail Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Dude, over all forventning av steira Endret 3. januar 2010 av agail Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Dude, over sl fobentning av steira Dude, drukket litt for mye? Bra av Steira. Nå satser jeg på dobbeltnorsk for gutta. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dude, denne sprinten er en av de kjedeligste jeg har sett. Sprint skal vare i to minutter, fire blir altfor drøyt. Er vel litt av poenget med TdS. Man skal være best i alt. I morra tipper eg det blir en betydelig kortere sprint. Så har de omtrent dekket inn alt. Likte denne sprinten eg. Enig til tusen! Når Steira får mange bonussekunder, vi har Rønning og Northug i finalen. Hva er gærent, Latias? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Dude, hva er gærnt med deg? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Seriøst, dropp det ordet deres. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Dude, ro ned. Northug tar sin 3. av 3 mulige seiere i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Rønning lol! Kanskje greit Petter ikke tok ut alt. Lenke til kommentar
agail Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Russern blir disket. Må jo bli disket ja, sparket jo krok på svensken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gode resultater for både Northug og Teichman gitt. Russeren ryker nok for den taklingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå