perpetrus382 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er slik hvert år i hoppuka. nr 25 hopper mot nr 26 i kvalifiseringa, nr 24 hopper mot 27 osv... Da er det 25 hoppere som kommer videre, samt de 5 beste "taperne" av duellene. Det vil si at du ikke trenger å være blant de 30 beste, men hvis du vant duellen din er du allikevel i finalen. Heeelt håpløst mener nå jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Hva er duell opplegget? KAn jeg ikke huske å ha sett før. 25 dueller, alle vinnerne går videre. Og så går de fem beste "taperne" også videre, slik at man får 30 hoppere i finalen. Dette opplegget blir brukt i Hoppuka hvert år. Er vel du som ikke følger med. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Haha, godt gjort. Husker jeg så en del på hopprenn før, men dette har jeg aldri sett. Oii, nice hopp av Gregor. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå var du rett og slett for sen Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Nå var du rett og slett for sen Latias. Nei, jeg gjorde det med vilje. Lot deg poste først. Herlig norsk omgang. For min del kan de gjerne avslutte konkurransen her og nå. Har liten tro på nordmenn i toppen etter andre. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 nå sjokkerer Jacobsen hoppverdenen med hoppukeseier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Nå var du rett og slett for sen Latias. Nei, jeg gjorde det med vilje. Lot deg poste først. Herlig norsk omgang. For min del kan de gjerne avslutte konkurransen her og nå. Har liten tro på nordmenn i toppen etter andre. Dere trenger ikke å takke meg. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jakobsen mangler "det lille ekstra"! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Har ingen grunn til å takke deg. Synes Jacobsen har innfridd. Har jo mye med psyken å gjøre, så nå hopper han på seg selvtillit. Dette blir bra til OL Endret 1. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jakobsen mangler "det lille ekstra"! Han gjør nok dessverre det... Men tror også forholdene har litt av skylda, var langt bedre fra Ahonen til Amman. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Har ingen grunn til å takke deg. Hvorfor ikke? Men bra norsk innsats. 5, 6. og 7. plass. Ikke verst. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jacobsen har desverre ikke vært stabil nok i hoppene sine enda, men ser ut til å funnet sitt gamle "jeg". Alt i alt et underholdene hopprenn med ny bakkerekord som toppet det hele. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det som irriterer meg er at Evensen og Romøren får 18.5 i stil mens Amman som er dyp som faen får 18 av den sveitsiske dommeren. Er latterlig. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Who's the man? Who's the man? PETTER NORTHUG IS THE MAN Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Grattis petter northug. knep serien med 0.8 sekunder foran hellner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Petter tar hele greia, mark my words. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Altså, han er jo storfavoritt, og alle tror han vinner. Er jo ingen som kan slå han nå, virker det som. Endret 1. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
stwa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jakobsen mangler "det lille ekstra"! Akkurat for tiden gjør han det ja, sammen med resten av det norske laget egentlig.. Men har vært bedring i det siste og tror det kan bli bra til OL. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Sterkt av Petter, men som jeg tenkte er han ikke løperen som passer til å gå først ut alene. Endret 1. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå