DJ_Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Legg romjulsprogramoversikten til bruno i førsteposten da. Jeg orker ikke se på skiskyttershowet i kveld. Ser det i morgen i steden for. Visste ikke at det var utfor i morgen. Skal opp og se da ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Pøh, min var bedre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Skiskyttershow snart, men jeg er sliten. Husk utforen (11.40) i morgen, orker ikke å sitte her alene. Hvor når? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Den som ikke fantes? Skiskyttershow snart, men jeg er sliten. Husk utforen (11.40) i morgen, orker ikke å sitte her alene. Hvor når? NRK 23.15. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Skiskyttershow snart, men jeg er sliten. Husk utforen (11.40) i morgen, orker ikke å sitte her alene. Hvor når? I kveld i Gelsenkirchen. Den som ikke fantes? Jeg tok meg i hvert fall tid til å lage sendeskjema. NRK sitt problem at de ikke hadde noe å vise den helgen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Småsyk Aksel. Og elendig kjørt av Aksel. Endret 29. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som har duellene fra hoppuka? Altså hvem som skal møte hvem? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 synd at aksel var syk førre rennet, tapte mye på det i den krevende løypa. all hønnør til Andrej Jerman for seieren idag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som har duellene fra hoppuka? Altså hvem som skal møte hvem? Fant ikke noe på FIS sine hjemmesider i alle fall. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 1: Tom Hilde, Norge - Noriaki Kasai, Japan 2: Kalle Keituri, Finland - Johan Remen Evensen, Norge 3: Jan Matura, Tsjekkia - Ville Larinto, Finland 4: Peter Prevc, Slovenia - Matti Hautamäki, Finland 5: Denis Kornilov, Russland - Adam Malysz, Polen 6: Kim Hyun-ki, Sør-Korea - Sebastian Colloredo, Italia 7: Jernej Damjan, Slovenia - Stefan Hula, Polen 8: Janne Ahonen, Finland - Michael Neumayer, Tyskland 9: Kenneth Gangnes, Norge - Lukas Müller, Østerrike 10: Martin Koch, Østerrike - Martin Schmitt, Tyskland 11: Robert Kranjec, Slovenia - Andreas Wank, Tyskland 12: Vitalij Sjumbarets, Ukraina - Jakub Janda, Tsjekkia 13: Krzysztof Mietus, Polen - Roar Ljøkelsøy, Norge 14: Richard Freitag, Tyskland - Stefan Thurnbichler, Østerrike 15: Michael Uhrmann, Tyskland - Andreas Küttel, Sveits 16: Shohei Tochimoto, Japan - Anders Jacobsen, Norge 17: Martin Cikl, Tsjekkia - Bjørn Einar Romøren, Norge 18: Taku Takeuchi, Japan - Pascal Bodmer, Tyskland 19: Lukas Hlava, Tsjekkia - Emmanuel Chedal, Frankrike 20: Stefan Hocke, Tyskland - Harri Olli, Finland 21: Mitja Meznar, Slovenia - Daiki Ito, Japan 22: Nicholas Alexander, USA - Andreas Kofler, Østerrike 23: Pavel Karelin, Russland - Wolfgang Loitzl, Østerrike 24: Andrea Morassi, Italia - Gregor Schlierenzauer, Østerrike 25: Simon Ammann, Sveits - Thomas Morgenstern, Østerrike. Vinneren av hver duell og fem «heldige tapere» går til finalen. Kilde: http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=597324 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Disse duellene er jeg veldig positive til. Skal få noen nordmenn med, ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) KOM IGJEN HILDE!! Faen. Endret 29. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Kompisen din er ute av form for tiden, DJ. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hadde han bodd her enda hadde jeg tatt en alvorsprat med han. Remen er videre før han har hoppet! Endret 29. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Nice liste Foxxy! Jeg fikk akkurat ikke med meg Hilde og Evensen. Hvordan gikk det med de? Jeg hører Scheie virker bekymra for Evensen, så jeg antar han er i en lucky loser posisjon? edit: ahok. Hilde først på lucky loser med ca 111 meter mens Evensen leder rennet. Frykter restart pga vind dog... Endret 29. desember 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Evensen leder rennet. Hilde er problemet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Fy faen så elendig hopping. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Makan til et tullete og kaotisk renn. Men norsk ledelse, jeg klager ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Og der starter de på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå