Jotun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ikke sant, så å ta ut langrennslaget på 15km er nok ikke noe stort problem. Fristil vel og merke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Norsk OL-håp kvestet i bakken Da mistet vi et gullhåp i Vancover Endret 21. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Norsk OL-håp kvestet i bakken Da mistet vi et gullhåp i Vancover Link som funker: http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=583252 Det var faen meg ganske synd. God bedring i hvert fall da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Linken min funker nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er synd. Fy søren.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Eg klikket på både Latias og DJ sin link for å på en måte dele godene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Eg klikket på både Latias og DJ sin link for å på en måte dele godene. Men du trakk på min først? Vær så snill, svar fort. Dette betyr mye for meg. Ellers får jeg nok ikke sove i kveld. Endret 21. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Eg brukte to pc'er og to nettlinjer og laget et program i C# som kommuniserte mellom disse maskinene og åpnet begge linkene på nøyaktig samme tid. Evt. forskjeller må ilegges forskjeller mellom fiberleverandørene på Troll B. Ikke min feil. Sånn, nå kan du si til pappan din at du kan legge deg nå, til samme tid som vanlig. 10 over åtte Latias. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Troll B sitt nett suucks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Sånn, nå kan du si til pappan din at du kan legge deg nå, til samme tid som vanlig. 10 over åtte Latias. Tusen takk, Jotun. God natt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Norgesmesteren i skicross gikk i dag på trynet og landet på hofta og må gå på krykker. Det er den andre av gullkanditatene fra Norge i skicross som har skadet seg på like mange dager. Liker ikke dette før OL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Husker ikke navnet, men det var langt fra så ille for hun som hun første. Lenke til kommentar
agail Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 http://msn.tv2sporten.no/ovrig/disse-er-kl...ol-3073881.html Må si at Tarjei Bø var en overraskelse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Trodde igrunn han skulle komme til OL. Flott at de gir unge en slik sjanse. Gikk jo ikke akkurat ut over noen spesielle. Han er jo blandt de beste vi har. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er enig med Andresen jeg, hvorfor ta ut laget så tidlig? Det er jo ikke gjort før, så hvorfor skal de gjøre det nå, når det er 2-3 løpere som kjemper om den siste plassen? Bø, Os og Andresen mener jeg stiller ganske likt pdd, så hvis vi kunne venta å latt de gått et par løp til, hadde vi kanskje fått bedre svar. Er min mening da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan være enig i det. Men så har man den faktoren med usikkerhet i forbindelse med oppladningen til OL. Er ikke negativt å ha ro og fred i den delen av sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Heller Bø enn Andresen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg trodde laguttaket skulle komme nærmere OL, men de må kanskje gjøre det nå på grunn av tidsfrister? Enig i heller Bø enn Andresen. Lenke til kommentar
agail Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når Andresen og Bø stiller så likt synes jeg det var rett å ta med Bø. Bø er jo et kjempe talent og kommer til å høste stor erfaring på turen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå