Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Hvem vant sprinten for kvinner? Selv om skiskyting er gøy, gidder jeg ikke å følge med når de norske jentene suger. Uten å ha sjekket, tipper jeg at Helena vant foran ACO. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Sleptsova temmelig klart. Hun gikk vel nesten raskest og når hun var den eneste som skjøt feilfritt ble det en klar seier. Berger var jo ikke med en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Jepp, Tora skulle stå over Pokljuka (damn, makan til idotiske navn på steder). Satser på seier når gutta går senere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper gutta gjør det bedre. Bare kjedelig at jeg alltid spiller fotball kl 13 på lørdager så jeg får aldri sett herrenes sprint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Håper gutta gjør det bedre. Bare kjedelig at jeg alltid spiller fotball kl 13 på lørdager så jeg får aldri sett herrenes sprint. Sprinten i Vancouver går ikke kl. 13 på en lørdag, så den får du nok sett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hehehe. Da er jeg ikke hjemme heller i Asker heller hvor jeg spiller fotball. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det er sikkert allerede opplyst om, men www.fis-ski.com er helt suveren for å enten henge med i en konkurranse eller å "komme inn" i en, om du ikke har sett den helt fra starten. Trykk på "live" Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen her som spiller Ski Challenge? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Noen her som spiller Ski Challenge? Nei. Sist gang jeg lastet det ned, måtte jeg formatere hele PC'en. Så holder meg unna den nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fikk blåskjerm når jeg spilte det nå :S NORTHUG ER KONGE!!! Lenke til kommentar
masb Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 fantastisk av northugen! nå er han best i sprint også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Northungen er best i alt. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tarjei Bø seiler jo opp som en BRENNHET kandidat til OL-stafetten Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det har han da vært en stund? Han gamlingen som kommenterer skytingen spesielt har jo nevnt Bøe flere ganger. Up and coming. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Meget bra gjort av Bøe, nesten så han tok fra Frei 3 plassen.Skal bli spennede å se hvordan Bøe takler jaktstarten imorra. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det har han da vært en stund? Han gamlingen som kommenterer skytingen spesielt har jo nevnt Bøe flere ganger. Up and coming. Men her er det jo flere som mener Berger er en sikker mann på stafett. Og det får meg til å le, masse. Derfor jeg skrev det slik. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hadde det vært optimalt med Hanevold -> Os -> Bjørndalen -> Hegle Svendsen i OL-staffeten. Kanskje Bøe kan utfordre Os`plassering hvis han leverer varene utover. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Moan gikk opp et par og førti plasser ja.. Gutten må lære seg å hoppe, så er han verdens beste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Moan gikk opp et par og førti plasser ja.. Gutten må lære seg å hoppe, så er han verdens beste. Evt så kan han bare droppe å hoppe, starte bakerst. Har mere krefter da vettu! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Petter og Marit jo :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå