Asmodeanx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvordan endte stafetten? Ingen artikler på nett som jeg kan finne, og Nrk viser langrenn. Kom på 5. plass, noe som er utrolig siden Berger bommet på alt som var. Hagle gikk en fantastisk sisteetappe og tok igjen litt av hvert, inkludert sverige. Var bare 7-8 sekunder fra 4. plass. Så må vi ikke glemme opp mot et minutt tapt i ladekluss:P Hvor mye bomma Os egentlig? Jeg var litt på kjøkkenet da han gikk, så jeg fikk ikke med meg om vi tapte i sporet eller på standplass da han gikk (for han tapte jo en del han og) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror OS hadde 5 ekstraskudd fyrt av. To på første og alle tre på siste. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Svenskene har satans gode ski i dag, så det på Hanna.... også. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 John Kristian Dahl!!! Yeah! Northug nr. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Faen som Pethukov spurter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Rask heat. Håper Pølsa går videre som LL. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Os brukte tre ekstraskudd. Et på liggenden og to i stående. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 John Kristian Dahl!!! Yeah! Northug nr. 2 Jeg tror det er rimelig å anta at de fleste i denne tråden ser rennene på NRK, så hvis folk ser noe live på andre kanaler, kan dere være så snille å sette slike ting i spoilerwarning, så ikke vi andre får ødelagt spenningen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kom akkurat hjem, hvem vant kvinnenes sprint? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Majdic foran Bjørgen. Bjørgen var nære på å ta sin første seier i sprint på 3 år og ledet store deler av løpet, men Majdic ble for sterk på slutten. Falck kom vel på en klar sisteplass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hanevold oppgitt over Berger Tro han skal få høre det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bøkko vil ha tilbake Mueller og jeg skjønner han. Han har jo vært elendig etter Mueller forsvant. Flere støtter Bokkø (ikke Haugli regner jeg med ) så vi får se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Maren kan ta seg en bolle. Har ødelagt hele skøytesporten, og NRK kan gi henne skylden for det svake seertallet under OL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hahahaaaah Latias. Du overdrive jo ikke litt nå. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mindre sjanse for at jeg ser på skøyter i OL nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Om man halverer noe svært lite så sitter man allikevel igjen med lite. Hadde aldri benket meg ned for å se skøyter. Har null interesse, kanskje det kan bygge seg opp nå når Mueller er borte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Heller når Mueller er der! Da er det sjanse for å vinne i alle fall. Under OL ser jeg på alt. Satt jo og så på bueskyting under sommer-OL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Norge har vel knapt vunnet en dritt under Mueller. Vant masse før han. Så eg har troen. Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Heller når Mueller er der! Da er det sjanse for å vinne i alle fall. Under OL ser jeg på alt. Satt jo og så på bueskyting under sommer-OL. noe galt med bueskyting eller? Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Norge har vel knapt vunnet en dritt under Mueller. Vant masse før han. Så eg har troen. Bøkko har jo gjort det knallbra under mueller. Han har vært hakk i hæla på kramer hele veien. Klart at norge vant mye før, men det var før de andre nasjonene tok oss igjen. Se på nedelenderne. De har 5 mann i verdenstoppen, mens vi har én. Dessuten så vet vi jo alle at Koss var dopa i 94-OL. Hvis vi ser på perioden etter Søndrål (som bare var god på 1500) så er det ikke mye oppføltende resultater. Grødum var god én sesong, og dette hadde mye med at Gianni Romme var på hell og Even Wetten og han andre (husker ikke hva han heter) fikk det til i ett VM. Bortsett fra de resultatene har ingen nordmenn vært i nærheten av å prestere like godt som Bøkko. Derfor synes jeg at det blir for dumt å fjerne en av suksessfaktorene bak Bøkkos prestasjoner. Spesielt så tett opp mot OL, hvor Norge har mye å revansjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå