Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Hvordan endte stafetten? Ingen artikler på nett som jeg kan finne, og Nrk viser langrenn.

Kom på 5. plass, noe som er utrolig siden Berger bommet på alt som var. Hagle gikk en fantastisk sisteetappe og tok igjen litt av hvert, inkludert sverige. Var bare 7-8 sekunder fra 4. plass.

Så må vi ikke glemme opp mot et minutt tapt i ladekluss:P

Hvor mye bomma Os egentlig? Jeg var litt på kjøkkenet da han gikk, så jeg fikk ikke med meg om vi tapte i sporet eller på standplass da han gikk (for han tapte jo en del han og)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
John Kristian Dahl!!! Yeah! Northug nr. 2 :)

Jeg tror det er rimelig å anta at de fleste i denne tråden ser rennene på NRK, så hvis folk ser noe live på andre kanaler, kan dere være så snille å sette slike ting i spoilerwarning, så ikke vi andre får ødelagt spenningen? :)

Lenke til kommentar
Norge har vel knapt vunnet en dritt under Mueller. Vant masse før han. Så eg har troen.

Bøkko har jo gjort det knallbra under mueller. Han har vært hakk i hæla på kramer hele veien. Klart at norge vant mye før, men det var før de andre nasjonene tok oss igjen. Se på nedelenderne. De har 5 mann i verdenstoppen, mens vi har én. Dessuten så vet vi jo alle at Koss var dopa i 94-OL. :p

Hvis vi ser på perioden etter Søndrål (som bare var god på 1500) så er det ikke mye oppføltende resultater. Grødum var god én sesong, og dette hadde mye med at Gianni Romme var på hell og Even Wetten og han andre (husker ikke hva han heter) fikk det til i ett VM. Bortsett fra de resultatene har ingen nordmenn vært i nærheten av å prestere like godt som Bøkko. Derfor synes jeg at det blir for dumt å fjerne en av suksessfaktorene bak Bøkkos prestasjoner. Spesielt så tett opp mot OL, hvor Norge har mye å revansjere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...