perpetrus382 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Ingen som bør være i tvil om at Berger bør ha en plass på sprint-laget i OL. Når han treffer 8 eller 9 av 10 kan han vinne en sprint. Og driter han seg ut i en sprint, har vi andre som kan hevde seg. Problemet er i en stafett, som jeg synes er den viktigste øvelsen for skiskytterne, ødelegger han for seg selv, lagkameratene og hele Norge om han driter seg. Den største grunnen, tror jeg, til at Berger for mye pryl når han misser slik som på sist stafett, er at han har gjort dette så mange ganger før. Ødelagt flere stafetter for Norge, derfor er det lettere for folk å kritisere han enn andre. Vi får se utover sesongen, fortsetter han å treffe bra, både i individuelle løp og i stafetter, bør han få sin plass på laget. Det er vi alle enige om. Endret 11. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) jeg har ikke slaktet noen, hverken Halvard eller Larsern. Jeg kan ha skrevet at jeg mente at Lars ikke fortjente plass på laget fordi han er for ustabil? At han blir nummer 5 i dag har da vitterlig ikke noe med poenget å gjøre. Lars er som jeg har sagt en joker, men ikke noe på et staffetlag å gjøre. Med det sier jeg ikke at han får strafferunde om han får god OL staffeten, men at vi ikke bør gamble på han. Endret 11. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Dere fortsetter gnålet om at han ikke fortjener en plass på laget, men hvilke alternativ finnes det? Vi har Ole Einar og Emil Hegle som er selvskrevne. Hvem skal ta de to siste plassene? Os? Kom igjen, han er mer ustabil enn Lars på standplass, for å ikke snakke om mye treigere i sporet. Hanevold? Det ER gamblig. Kommer han i form, kanskje. Men ikke kom her å si at Hanevold har vært solid Hafsås? En smule raskere i sporet, men på standplass er han der Larsern var for 2-3 år siden. Bratsveen? Langt ifra den klassen vi trenger. Lars Berger er per dags dato vårt klare valg bak Ole Einar og Emil. Spørsmålet bør heller være hvem som får den fjerde plassen, av Os og Hanevold. Endret 11. desember 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hvorfor skal vi ta ut laget i kveld? Lenge til OL. Berger kan komme i god nok skyteform til at "alle" mener han er selvskreven, Os kan komme i form, Bratsveen har også tidligere vist hva han kan på sitt beste. Vi må bruke vinteren godt, så vi stiller med det beste laget når OL starter. Edit: Nå høres det jo ut som jeg er med på å ta ut laget, men... Endret 11. desember 2009 av Sagberg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Kjekling er fjernet fra tråden. Går det an å føre en konversasjon rundt skiskyttere uten å holde på på barnehagenivå ang "jeg hadde rett" "neihei, se her, dette sa du i forrige århundre, muhahahaha" "du er teit" "nei, det er det du som er"? Kom igjen, jeg vet at dere alle kan bedre Endret 11. desember 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Blir ikke hopp denne helga nei:( Man hører jo godeste Scheie "syte" (les: informere) oss plebeiere om det opp i mente under rennene, men det synker liksom ikke inn før man neste helg ser på et vintersportsoppsett blottet for hopp. Håper ikke han s... informerte oss om at ting gikk dørken neste helg og. Sånn ellers. Nå har det jo vært litt "hissig" tone her i det siste. Det kan jo være sunt innimellom, men kanskje det er på tide om å slå ring om noe nytt og spennende for å bygge en felles lagånd mot OL (yes I am trying to sound cheezy). Så hva om vi går sammen om å bli enig om et ultimat bra spørsmål som vi alle sender samtidig til Scheie neste gang det er hopprenn? (tenk deg den forvirringen når han får så og si identiske spørsmål fra ti forskjellige steder i landet, helst om en eller annen rar detalj som det er høyst usannsynlig at ti forskjellige folk noengang skulle lure på ) eller vi kan komme på et flott Limerick til Carlsen og co? "Hos gutta på v-sport-cafeen har stemninga vært litt (? ? ? ) men med Carlsen og Co (og nysmørte sko?) blir problema kasta ut (? ?)" Overtrøtt-tankegang på sitt beste;) edit: "men med Carlsen og de, og nysmurte ski" selvsagt"! Endret 12. desember 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Colb Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 når starter skiskytingen i dag? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Lese i tråden: Lørdag 12/12 NRK1 kl. 10.00 NRKs sportslørdag: Sport i dag kl. 10.20 V-cup alpint: Super-G, menn kl. 11.30 V-cup langrenn: 10 km fri, kvinner kl. 11.55 V-cup skiskyting: Jaktstart, kvinner kl. 12.45 Sport i dag kl. 13.00 V-cup langrenn: 10 km fri, kvinner kl. 14.00 V-cup skiskyting: Jaktstart, menn kl. 15.00 V-cup langrenn: 15 km fri, menn NRK2 kl. 11.55 V-cup langrenn: 10 km fri, kvinner Søndag 13/12 NRK1 kl. 10.00 NRKs sportssøndag: V-cup alpint: Storslalåm 1. omgang kl. 12.30 Sport i dag kl. 13.00 V-cup alpint: Storslalåm 2. omgang, menn kl. 14.10 V-cup skiskyting: Stafett, menn kl. 15.40 V-cup langrenn: Sprint kvinner og menn kl. 16.30 Sport i dag kl. 19.45 Sportsrevyen NKR2 kl. 10.55 V-cup alpint: Storslalåm 1. omgang, menn forts kl. 23.20 V-cup skøyter Hilse bruno. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skjer med verdensrekorder i går da? Både 1500m for menn og 500m for kvinner ble det verdensrekord. Synd for tyskeren på damesiden som skulle under 37 sekunder og tiden ble 37.00. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Satan som folk faller og kjører ut i dagens Super-G da! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 morn folkens! *har ikke vært så trøtt siden sist han var på lan* Hvilket startnr har de norske? Blir det langrenn eller skiskyting på dere om litt? Jeg satser på en lett miks tror jeg. Skiskytingen kan jo fort bli kjedelig med tanke på materiale/utgangspunkt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 For min del blir det Super-G nå først. Hva som blir etterpå vet jeg faktisk ikke. Kvinnene ligger jo så elendig ann at det trolig blir langrenn for min del. Ellers skal jeg spille fotball klokken ett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Blir det langrenn eller skiskyting på dere om litt? Jeg satser på en lett miks tror jeg. Skiskytingen kan jo fort bli kjedelig med tanke på materiale/utgangspunkt Blir langrenn der de norske jentene faktisk har en sjanse til å vinne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det var elendig av Aksel. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Helt alvorlig! Hun russern der som mest sannsynlig vinner nå har nettopp komt tilbake fra dopingutestengelse og vinner sin første verdenscupseier. Fy søren, russerne er dopet. Dere må da skjønne det?! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet hvor det ble av "Bolanos"? Han var jo veldig aktiv i fjor. I kafeen altså. Det funket forresten veldig dårlig å ha oppe to nettTVvinduer og prøve å følge med på både langrenn og skiskyting samtidig. Fire-fem kommentatorer som babla i munnen på hverandre gjorde at jeg nesten ikke fikk med meg noenting fra noen av rennene;) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet hvor det ble av "Bolanos"? Han var jo veldig aktiv i fjor. I kafeen altså. Haha, Bananas ble lei forumet etter at han ble utestengt og stakk av. Btw, hvilken russer var det som vant? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skru ned lyden på den ene. Akkurat nå har jeg skiskyting og langrenn på hver sin pcskjerm, mens jeg har håndball på TVen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Helt alvorlig! Hun russern der som mest sannsynlig vinner nå har nettopp komt tilbake fra dopingutestengelse og vinner sin første verdenscupseier. Fy søren, russerne er dopet. Dere må da skjønne det?! ZZZZzzz Aldri likt Davos, blir alltid store utslag og nordmennene har aldri fått det skikkelig til de seneste årene. Samtidig er løypene inne i skogen utrolig flotte. Har lite tro på Petter i dag desverre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Please! Hun er komt tilbake fra dopingdom og vinner sin første verdenscupseier. Slår Bjørgen med godt over 30 sekunder. Hvis ikke hun der er dopet skal jeg gå til Danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå