Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg spiller på United. Ser du ikke meg spille i PL hver helg? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545928 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvor er Snarøya? Fornebu, Bærum Vi har jo nesten et lag, hadde bare Latias syntes det var gøy! Shotgun på Skipper! Jeg vil være han siste, husker ikke hva det heter. Jeg var jævla god som det på skolen Når sa jeg at curling er kjedelig? Men bare begynn dere. Jeg spiller heller fotball. Kan gjøre begge? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde det vært en curlinghall i nærheten hadde jeg begynt å spille. Den på fornebu er så vidt jeg vet en av 3 baner i Norge mens det er over 400 baner i Canada, men det var i 2002. Skal vi begynne å spille på Snarøya, Bruno? Jepp Hvor langt reiser man ikke for å spille litt curling? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vestfold ja, litt langt Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 "VG-debatt: Blir hardkjøret for tøft for Aksel? Diskutér her" Nei! Diskuter her! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, tror ikke det har noe å gjøre med hardkjøret. Har heller med at han hatt dårlig ski i det siste. Han har tapt tid selv om han har kjørt tekninsk nesten prikkfritt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 10-11/1: Adelboden, Sveits - storslalåm og slalåm Lett for Aksel! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 10-11/1: Adelboden, Sveits - storslalåm og slalåm Lett for Aksel! Vet ikke om du leste slalåm jeg. Han suger jo der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Gir jeg "f" i. Han er på 2. plass i VC, så han må gjøre det godt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Han norske som gjorde det så bra i slalomen forrige helg får ikke bedre startnummer neste renn. Lars Elton Myhre het han vel. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Pokker.... Noen som spiller shichallenge her forresten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Pokker.... Noen som spiller shichallenge her forresten? Det styggeste spillet noen gang. Lasta det ned i fjor, og den virket så dårlig. Endte opp med at jeg måtte formatere hele dritten (maskinen)... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Foretrekker FM jeg da gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Tror dere Jurjeva kommer med flere bilder, eller? Synes hun burde ta flere turer til fotostudioen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det tror jeg alle vil hun skal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Tjener mer på det enn det hun gjør for 10 VC-seiere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Akkurat det tviler jeg på. Eller...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Vet ikke jeg vel... Men hva skjedde med Bøkko i dag egentlig? Hvorfor ligger han så langt bak? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har du fulgt med eller? Har jo snakket om det i dag!! Han hadde et major feilskjer på 500m som gjorde at han tapte mye. Kom ett sekund bak Kramer i steden for å slå han med 0,5+ sek. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Har du fulgt med eller? Har jo snakket om det i dag!! Han hadde et major feilskjer på 500m som gjorde at han tapte mye. Kom ett sekund bak Kramer i steden for å slå han med 0,5+ sek. Har ikke fulgt med, nei. Feilskjer har han ikke råd til i EM. Ble vel litt nervøs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå