Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er alltid noen russere som blir tatt, men dere trenger da virkelig ikke klage på hele gjengen.

Poenget mitt er: Eg har dessverre alt for sterk tru på at dopingen der borte er organisert. Noen er selvfølgelig ikke med på dette, men det er for mange til at det kan være tilfeldig. Dessverre.

Håper de tar all dritten der borte og kaster de langt hoen i vold ut av idretten ved første gangs doping.

Da skal eg begynne å tro at flertallet av østeuropeerne ikke er dopet.

Tydeligvis.

Tung argumentasjon.

Lenke til kommentar

Er enig med Jotun. Selvfølgelig, vi overdriver, men jeg har en sterk mistanke om at dopingen der borte foregår systematisk. Tilfeldig er det hvertfall ikke.

Det som er stygt, og som forhåpentligvis flere er enig med meg i, er at folk får komme tilbake etter dopingdom. Det er forkastelig.

Lenke til kommentar
Tydeligvis.

Tung argumentasjon.

Og det kommer fra en som roper doping på en person han ikke vet navnet på engang.

Utrolig usaklig. Ka pokker har hvordan det navnet staves med denne diskusjonen å gjør. Sjerp deg nå.

Du har jo selv ikke kommet med EN ENESTE fornuftig kommentar til denne diskusjonen enda. Både eg, DJ og Bruno har klart å komme med vettuge ting.

Eneste du gjør er å gå på person og personens nivå? Vil bare si at eg med 100% sikkerhet har fått med meg en GOD DEL mer skisport og tingene rundt dette all den tid eg har 7 års forsprang på deg og har drevet med skiskyting og langrenn i alle år selv. Så spar meg for de oppgulpa dine, og prøv og forsvar saken din heller. Er et diskusjonsforum dette og eg har en mening som eg står for.

Har blitt skuffet alt for mange ganger gjennom livet av diverse østeuropeere som slår seg opp og i ettertid viser det seg at de ikke var rene. Gidder ikke forsvare de mer.

Det som er stygt, og som forhåpentligvis flere er enig med meg i, er at folk får komme tilbake etter dopingdom. Det er forkastelig.

Når jukset får konsekvenser så skal eg begynne å tro at folkene der borte er rene. Nå blir det bare to år med skamtrening og tilbake for fullt igjen. Stor skam at de får holde på slik.

Lenke til kommentar

Torstein: Selvfølgelig. Når 4 russere blir tatt på en og samme tid er det ikke noen tvil om at det er organisert innad i gruppen. Er ikke det det er snakk om. Det om hvorvidt man er uskyldig til det motsatte er bevist. Det er kommentaren om at det foregår organisert doping av lagrennsløpere og skiskytere som fikk meg til å reagere. Noen spesielle dere har mistanker til?

EDIT: Leste nå. Å ha mistanker til Petuhkov var da voldsomt. Sprint er kanskje den disiplinen som er lettest å hevde seg i. Å fatte mistanke om doping fordi man vinner et løp som går i 600 meters sløyfe er bare tull, sprint dreier seg ikke om kapasitet.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Torstein: Selvfølgelig. Når 4 russere blir tatt på en og samme tid er det ikke noen tvil om at det er organisert innad i gruppen. Er ikke det det er snakk om. Det om hvorvidt man er uskyldig til det motsatte er bevist. Det er kommentaren om at det foregår organisert doping av lagrennsløpere og skiskytere som fikk meg til å reagere. Noen spesielle dere har mistanker til?

Ja.

Irina Khazova kom på andreplass, etter to års utestengelse fra dopingdom, forrige helg.

Vasili Rotchev, uten å mistenke han for mye, er samboer med dopingdømte Tsjepalova.

I tillegg til dette, og noen til jeg ikke kommer på, så er det jo også han der sprinteren.

Lenke til kommentar
Tydeligvis.

Tung argumentasjon.

Og det kommer fra en som roper doping på en person han ikke vet navnet på engang.

Utrolig usaklig. Ka pokker har hvordan det navnet staves med denne diskusjonen å gjør. Sjerp deg nå.

Du har jo selv ikke kommet med EN ENESTE fornuftig kommentar til denne diskusjonen enda. Både eg, DJ og Bruno har klart å komme med vettuge ting.

Spar meg. Du har jo ikke kommet med en eneste fornuftig kommentar selv. Du sitter på bakbeina og skriker doping, bare fordi en russer har utklasset nordmenn som tydeligvis ikke er i form. Ikke kom her å si det ikke er urnorsk å sette seg i høysete og dømme andre.

Hva vil du jeg skal forsvare? Jeg har sagt mitt. Jeg hater spekulasjoner om doping, bare fordi nordmenn blir utklasset. Dette har jeg allerede nevnt. At du velger å tro at han doper seg for være opp til deg.

Eneste du gjør er å gå på person og personens nivå? Vil bare si at eg med 100% sikkerhet har fått med meg en GOD DEL mer skisport og tingene rundt dette all den tid eg har 7 års forsprang på deg og har drevet med skiskyting og langrenn i alle år selv. Så spar meg for de oppgulpa dine, og prøv og forsvar saken din heller. Er et diskusjonsforum dette og eg har en mening som eg står for.

Du kaller mine innlegg oppgulp. Jeg kaller dine selvhøytidelig kvasiekspertise. Du har en mening om at alle russere doper seg. Det får være opp til deg. Jeg velger å tro det beste. Sprint har i en årrekke vært fullstendig dominert av nordmenn. At det endelig kommer skikkelig konkurranse er bare sunt. Hvis det viser seg at han er dopet, greit. Jeg tok feil.

Du har forresten ikke diskutert en dritt selv. Du har slengt ut stereotypiske påstander. Gi meg et skikkelig argument for at Petukhov er dopet, så skal jeg diskutere skikkelig.

Du kan drite i å angripe alder. Det gir absolutt ingen mening og støtter ikke opp om noe som helst.

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...