Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 VC-leder ikke med i finalen. Kult. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Herregud så elendig forhold nordmennene får. Har faen meg gått til helvete med forholdene foran alle de norske. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Var en dårlig laginnsats idag, beste nordmann på 20 plass Kan jo faktisk bli en ny bakkerekord hvis det blir en annen omgang å, hvis disse forholdene fortsetter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dette glemmer eg aldri. Var på jobb på Statfjord B når det var VM. Var helt sykt å se en toppløper stivne slik. Han kom jo aldri tilbake heller han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er fordi Jørgen Brink har gått over til skiskyting. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jepp, men gikk lenge før han kom tilbake til skisport så vidt eg husker. Han gikk på en kjempesmell pysisk og fysisk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Drøyt hopp av Gregor. Latias, tippet du 150 meter før han faktisk hoppet det? Nice Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jepp, men gikk lenge før han kom tilbake til skisport så vidt eg husker. Han gikk på en kjempesmell pysisk og fysisk. Det er nok sant. Han kom vel tilbake enten i fjor eller for 2 år siden. Drøyt hopp av Gregor. Latias, tippet du 150 meter før han faktisk hoppet det? Nice For en gangs skyld gjorde han det før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Drøyt hopp av Gregor. Latias, tippet du 150 meter før han faktisk hoppet det? Nice For en gangs skyld gjorde han det før. Tidligere i dag tippet jeg flere strafferunder på Larseren, og det var jo det som skjedde. Must be my lucky day. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Synd du ikke fylte ut en tippekupong, sier nå bare jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du var heldig i dag ja, Latias. Selv om det du har tippet på er på nivå som United - Kettering. Endret 6. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Synd du ikke fylte ut en tippekupong, sier nå bare jeg Oddsene for at Lars skulle få strafferunde var nok minimale. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nå starter storslalom! Tipper både Aksel og Jansrud inne blant de 10. beste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Aksel har startet bra ser det ut som. Raich er god nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Synd du ikke fylte ut en tippekupong, sier nå bare jeg Oddsene for at Lars skulle få strafferunde var nok minimale. Var nok litt tull det jeg sa også da. Var jo ikke vanskelig å tippe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Satan for en tid av Raich. EDIT: Kan si allerede nå at Janka vinner v-cup. Han er jo god i alt! Endret 6. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 EDIT: Kan si allerede nå at Janka vinner v-cup. Han er jo god i alt! Han vinner ikke. Skal vi vedde? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg tipper også at Janka vinner. Tror også han tar ett eller to OL gull. Endret 6. desember 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 EDIT: Kan si allerede nå at Janka vinner v-cup. Han er jo god i alt! Han vinner ikke. Skal vi vedde? Da spør jeg hvem du mener kommer til å vinne... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har trua på vår mann fra Kjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå