DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hanevold har hatt en elendig start og har bommet mer enn Berger. Andresen har jeg ikke sett en gang i år. Hafsaas bommer jo mer enn det Berger gjorde før. Brattsveen har ikke fart. Berger blir nok uansett, og Os blir nok byttet ut med Halvard. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er enig i at for et så sterkt lag som Norge er det bedre med en som leverer jevnt halvbra, enn en som kan slå til kanonbra eller gå totalt på trynet. Hadde vi ikke hatt sterke kort som Bjørndalen og svendsen derimot, måtte vi satt vår lit til jokere (bedre med et lag bestående av 4 løpere som i blant kan gjøre det store enn et lag bestående av løpere som går jevnt 20 sekunder treigere enn motsanden for å si det slik). Hvis vi da skulle være enige om at for dagens Norge kan Berger være vel uforutsigbar, kommer jo spørsmålet. Hvem andre skulle gått? (som Tobias og påpeker). Hvis Hanevold finner formen, stemmer jeg for ham (han vil alltid tape i sporet, men i form blir det ikke mye, og vi burde unngå strafferunder/mange ekstraskudd). Problemet er at akkurat nå er han ikke i den formen, og jeg kan ikke se hvilke andre som kan gå isteden. Dermed virker Berger det beste valget for meg foreløpig. Hvem vil dere ha inn isteden, Bruno og Lat? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hanevold har hatt en elendig start og har bommet mer enn Berger.Andresen har jeg ikke sett en gang i år. Hafsaas bommer jo mer enn det Berger gjorde før. Brattsveen har ikke fart. Nå er vi jo fortsatt i den første uka i sesongen, så for tidlig å avskrive noen av dem. Ganske sikker på at Halvard kommer i form, og da er han bankers på laget. Andresen får vi kanskje se neste uke, mens Rune hadde god langrennstid i går. Han hadde vært rundt tiden til Svendsen om han hadde fylt etter første skyting. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bratsveen eller Halvard, de bør erstatte Lars. Halvard trenger tid på å dra i gang motoren, så han kommer seg. Bratsveen er et ubeskrevet kort så langt i år, men han var jo knallgod da han fikk sjansen i fjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Stortalentet Tarjei Bø skal få sjansen i VC før jul, så vi bør ikke avskrive han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er artig å se hvordan dere sier at det har gått 2 uker ut i sesongen og de andre kan forbedre seg, mens Berger har dere avskrevet allerede. Snakk om å snakke mot deg selv. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jeg synes det er artig å se hvordan dere sier at det har gått 2 uker ut i sesongen og de andre kan forbedre seg, mens Berger har dere avskrevet allerede. Snakk om å snakke mot deg selv. Nei, det er ikke å snakke mot seg selv. Vi trenger en stabil skiskyter, å tro Lars at kommer til å stabilisere seg som skytter i løpet av noen måneder er rimelig naivt. Endret 6. desember 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Lars har, med unntak av stående i dag, at han har blitt en utrolig mye bedre skytter. I dag gikk han som faen og ble stresset på standplass. Sånt kan skje med alle. Det har skjedd med Ole og uten at det har blitt nevnt her og han har blitt avskrevet. Lars skyter roligere enn før og han treffer mer. Jeg har trua på Berger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er artig å se hvordan dere sier at det har gått 2 uker ut i sesongen og de andre kan forbedre seg, mens Berger har dere avskrevet allerede. Snakk om å snakke mot deg selv. De andre er mer stabile, og har dessuten ikke fått sjansen på stafettlaget. Som bruno sier, man forventer litt for mye hvis man tror at han blir stabil i løpet av tre måneder. Lars har, med unntak av stående i dag, at han har blitt en utrolig mye bedre skytter. I dag gikk han som faen og ble stresset på standplass. Sånt kan skje med alle. Det har skjedd med Ole og uten at det har blitt nevnt her og han har blitt avskrevet. Til gjengjeld har Ole 90 VC-seiere pluss en rekke OL- og VM-medaljer. Så den sammenligningen er ganske drøy. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Lars har, med unntak av stående i dag, at han har blitt en utrolig mye bedre skytter. I dag gikk han som faen og ble stresset på standplass. Sånt kan skje med alle. Det har skjedd med Ole og uten at det har blitt nevnt her og han har blitt avskrevet.Lars skyter roligere enn før og han treffer mer. Jeg har trua på Berger. Jeg er stor fan av Berger, men jeg syntes ikke bør ta sjansen på han i en staffet. Han ble stresset på standplass ja, det er jo nettopp det som er probelemet. Om det hadde vært slik at han kunne sakte litt av på farten å treffe 10 rett ned hadde det jo ikke vært noe problem. Dette ligger i hodet til Berger, derfor er det ikke noe som kan fikses over natten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vel, de andre bommer mer, så jeg vil se Berger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ingstadbjørg har i alle fall ikke fått runde. For de som ikke har sett Elton Myhres fall enda, se det her Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Det fallet så ganske koselig ut! Bomstadbjørg har ødelagt stafetten da. Mitt tips til OL: Flatland - Rogstad - Bonnevie-Svendsen - Berger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Drøy bakkerekord av Amman. Slo den gamle med 3 meter! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Brukbart hopp det der ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Tørr jeg å tippe Gregor på 150 meter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Han gruste jo den gamle. Ikke ofte man ser det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Tørr jeg å tippe Gregor på 150 meter? Jepp, det tørr jeg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fy faen. Drøyt hopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå