Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Herregud så negative dere er. Lars hadde et uhell, hør på hva Liv Grete sa i studio. Det er lett å falle tilbake, men Lars har vist en utrolig fremgang på stamplass i år og han bør få gå stafetten i OL om han fortsetter.

Fisken stam eller Jaap Stam? :)

Han har vist fremgang, men Norge har så mange andre gode løpere at han neppe kommer til å få så mange nye sjanser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lever du av å kverulere?

Lever du av å spørre om andre kverulerer? :)

Jeg er bare jævla lei at du skal kverulere så inne helvete hver gang jeg skriver en feil. Det er hver fuckings gang og det begynner å irritere meg som faen. Det er menneskelig å ikke ha alt rett, men i følge deg er det vel ikke det. Fokuser på andre ting du, så slipper du at folk blir drittlei deg.

Lenke til kommentar
Tror dere Bjørndalen kunne tatt franskmannen uten ekstraskuddet på siste?

Jeg satt og lekte litt med tanken selv. Det hadde jo ført til at han ikke hadde tapt på begynnelsen av siste runden (slik de gjorde nå pga den taktiske gåingen), men samtidig gikk jo Franskmannen rolig da han fikk beskjed om at alt var under kontroll, så egentlig tror jeg det ville blitt for langt frem.

Hekkans hodeverk... Noen tips? Jeg har "aldri" hodeverk, så dette er uvant for meg.

Lenke til kommentar
Herregud så negative dere er. Lars hadde et uhell, hør på hva Liv Grete sa i studio. Det er lett å falle tilbake, men Lars har vist en utrolig fremgang på stamplass i år og han bør få gå stafetten i OL om han fortsetter.

Kanskje det dummeste jeg har hørt. Om Lars muligens har en bom mindre enn før er han like uforutsigbar som alltid. At Lars "endelig har begynt å treffe" har jeg hørt i flere år etter et par gode serier. Lars er joker som kan bli alt fra nummer 1 til 50, men han har ikke noe på et staffetlag å gjøre.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...