Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Herregud så negative dere er. Lars hadde et uhell, hør på hva Liv Grete sa i studio. Det er lett å falle tilbake, men Lars har vist en utrolig fremgang på stamplass i år og han bør få gå stafetten i OL om han fortsetter. Fisken stam eller Jaap Stam? Han har vist fremgang, men Norge har så mange andre gode løpere at han neppe kommer til å få så mange nye sjanser. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan jeg få be om en liten oppsummering? Må dra meg opp tidligere om dagene... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Herregud så negative dere er. Lars hadde et uhell, hør på hva Liv Grete sa i studio. Det er lett å falle tilbake, men Lars har vist en utrolig fremgang på stamplass i år og han bør få gå stafetten i OL om han fortsetter. Fisken stam eller Jaap Stam? Lever du av å kverulere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Lol at Russland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Haha. Bjørndalen tar dette. Kanskje bare nr 2 da. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Stafett er definitivt stafett. Hadde aldri trudd at både Tchoudov og Greis skulle få strafferunde ... Lenke til kommentar
agail Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 For et rykk av Bjørndalen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 At en russer skal få strafferunde eller bare 2 bom er jo en våt drøm. Northug-rykk av Bjørndalen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hoho, Northug jo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fantastisk å se Bjørndalen rykke der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Lever du av å kverulere? Lever du av å spørre om andre kverulerer? Fantastisk etappe av Ole. Etter en så drittetappe av Larseren, så kommer kongen og nesten avgjør rennet. 3 runder og 11 ekstraskudd, gutta er syke i sporet! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 At norge havner på andre plass med så mange ekstraskudd er bra gjort, men til ol så må de strafferundene bort. Lenke til kommentar
agail Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror dere Bjørndalen kunne tatt franskmannen uten ekstraskuddet på siste? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Lever du av å kverulere? Lever du av å spørre om andre kverulerer? Jeg er bare jævla lei at du skal kverulere så inne helvete hver gang jeg skriver en feil. Det er hver fuckings gang og det begynner å irritere meg som faen. Det er menneskelig å ikke ha alt rett, men i følge deg er det vel ikke det. Fokuser på andre ting du, så slipper du at folk blir drittlei deg. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror dere Bjørndalen kunne tatt franskmannen uten ekstraskuddet på siste? Jeg satt og lekte litt med tanken selv. Det hadde jo ført til at han ikke hadde tapt på begynnelsen av siste runden (slik de gjorde nå pga den taktiske gåingen), men samtidig gikk jo Franskmannen rolig da han fikk beskjed om at alt var under kontroll, så egentlig tror jeg det ville blitt for langt frem. Hekkans hodeverk... Noen tips? Jeg har "aldri" hodeverk, så dette er uvant for meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe. Har rettet på deg et par ganger, morsomt at du tror at to ganger betyr hver gang. Hører at Bomstadbjørg skal gå for kvinnene. Der var stafetten tapt lenge før den var i gang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Herregud så negative dere er. Lars hadde et uhell, hør på hva Liv Grete sa i studio. Det er lett å falle tilbake, men Lars har vist en utrolig fremgang på stamplass i år og han bør få gå stafetten i OL om han fortsetter. Kanskje det dummeste jeg har hørt. Om Lars muligens har en bom mindre enn før er han like uforutsigbar som alltid. At Lars "endelig har begynt å treffe" har jeg hørt i flere år etter et par gode serier. Lars er joker som kan bli alt fra nummer 1 til 50, men han har ikke noe på et staffetlag å gjøre. Endret 6. desember 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Enig med bruno. Han er greit å ha på en sprintlag, for der kan han ha en fantastisk dag. Men det er for idiotisk å ha han på stafettlaget, for da ødelegger han for alle om han ikke har en god dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fortell meg hvem andre som skal gå i steden for da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Berger fikk sjansen, han misbrukte den. De som burde få en sjanse fremover: 1. Hanevold. 2. Andresen. 3. Hafsaas. 4. Brattsveen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå