DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ouch! Close fra Aksel. Kun 0,04 sek bak i mål! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Noen som vet om skøytesendingen på nrk2 nå er direkte? Hvis den ikke er det, IKKE SI HVORDAN DET GIKK! Kun om det vet om det er direkte eller ei! Jeg våger nemlig ikke åpne en eneste nettside slik jeg har det nå! Endret 5. desember 2009 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fjernet noen innlegg. Forøvrig, ikke gå inn og bevisst spoil noe for noen, da ryker man fort ut herfra (dog var spoileren her en spøk som nok ble feiltolket). Samtidig så aksepteres ikke personangrep, uansett hvor provosert man måtte bli. Det gjelder å heve seg over slik, rapporter heller og la oss ta oss av det Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Ha en fortsatt god kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 3. plass og fire hundredeler fra seier? Det der var ganske kjipt for Aksel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det var en klønete feil og, det er det værste. Gjorde samme feil i dag som i går. Det værste er at rennet var samme dato i år som i fjor da han vant. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Henrik Christensen gjør det stort! Garantert en topp10-plassering. Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette var skuffende av Bøkko . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Skiskytterstafett for menn kl. 10.50. Stay tune! Btw, hva er det jeg leser på sendeskjemaet i førsteposten? Langrennssprint i morgen (i dag hvis man skal være pirkete) også? Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Lagsprint, regner med det er staffet da. Endret 5. desember 2009 av agail Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er sprintstafett ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Skiskyting om 11 min! EDIT: http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/117463 Hahaha. Endret 6. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Haha. Satser på et kjempehopp av Tande nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Får håpe det ja. Det blir nett-tv for meg i dag, så jeg henger 1-2 min etter dere andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Skuffende av Tande. Nå må vi satse på Jan og Magnus. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det var ikke bra av Tande. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvem går for Norge i dag? Jeg håper: Svendsen - Berger - Os - Bjørndalen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hanevold er jo ikke i toppslag, så det er et godt spm. Bjørndalen, Svendsen og Berger er i alle fall sikre. Og du hadde rett. Endret 6. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Synd med den ene bommen, men Hagle henger godt med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke mer enn 13 sek bak, og Østerrike fikk runde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå